دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از دیدار چهار روز پیش خود با رهبر معظم انقلاب خبر داد.

به گفته محسن رضايي، ایشان تأکید داشتند ما در کشور، ظرفیت‌های زیادی داریم که از آن‌ها استفاده نمی‌شود؛ یعنی اگر ما این منابع کنونی کشور را نداشتیم، بازهم با کمک همین نیروهای انسانی، حوادث را پشت سر می‌گذاشتیم. اقتصاد کنونی در شأن جمهوری اسلامی نیست و قطعا کشور ایران نیاز به یک اقتصاد بزرگ و با سطح بالای مادی برای مردمان خود دارد.
گزيده سخنان وی در مراسم گرامیداشت دهه فجر که به همت جبهه پیروان امام و رهبری قم و در محل مسجد امام زین العابدین (ع) قم برگزار شد را به نقل از ايلنا بخوانيد:
·         مسئولان ما حق ندارند در پیش چشم همگان و در زمانی که ماهواره‌های دشمنان منتظر فرصت هستند، شأن جمهوری اسلامی را زیر پا بگذارند، چرا که حق این کار را نداریم و قطعا نه شهداء، نه امام شهداء و نه رهبر معظم انقلاب از این وضعیت راضی هستند.
·         آن چنان خاطرات تکان دهنده‌ای در انقلاب اسلامی هست که اگر این خاطرات همیشه جلوی چشممان باشد، به خود اجازه نمی‌دهیم هر حرفی را بزنیم و هر کاری را انجام دهیم.
·         امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشور ایران تبدیل به یک قدرت بازدارنده نظامی شده است و واقعیت این است که ایران امروز هر اقدام نظامی علیه خود را در نطفه خفه می‌کند. طی همین سال‌های اخیر دو بار اسرائیل و یک بار آمریکا در زمان جرج بوش قصد حمله نظامی به ایران را داشته و حتی دستور آن را نیز صادر کرده بودند، اما در ‌‌نهایت این کار را نکردند.
·         نباید چشم خود را بر واقعیت‌ها ببندیم. واقیعت این است که با حمایتی که از نظام حاکم بر سوریه کردیم، ناتو را زمین گیر کردیم و یا با حمایتی که از مبارزین فلسطینی شد، دشمنان به قدرت نظامیمان پی بردند، اما سؤال اینجاست که چرا باید در گوشت و برنج مردم خود و در گرانی‌ها بمانیم؟ سؤال این است که این مسائل چه ربطی به انقلاب اسلامی دارد؟ این مسائل حتما به مسئولان مربوط است و باید دید که اشکال کارمان کجاست؟ باید ببینیم که آیا مغرور و دچار توهم شده‌ایم و از کار‌شناسان استفاده نمی‌کنیم؟
·         باید ببینیم که چرا گروه 1+5 حاضر به مذاکره جدی با جمهوری اسلامی ایران نیست؟ آن‌ها چرا باید پیش خود بگویند که با گرانی‌ها و نارضایتی‌های مردم، کار آن‌ها رو به اتمام است و دلیل برای مذاکره جدی وجود ندارد؟
·         ما در کشور، با خود تحریمی و سوء مدیریت رو به رو هستیم که این امر، بزرگ‌ترین کمک به دشمنان و از جمله آمریکاست و در این صورت آن‌ها اصلا نیازی به آتش توپخانه‌ای برای مقابله با جمهوری اسلامی ندارند. باید پرسید که انقلاب اسلامی را می‌خواهیم یا پست و صندلی را؟
·         با توجه به شرایطی که اقتصاد کشور دارد، باید گفت که وارد آزمون دیگری شده‌ایم. این‌ها می‌خواهند داد مردم را در بیاورند که به خیابان‌ها بریزند و البته از جریانات فتنه و انحراف نیز استفاده می‌کنند.
·         امروز اقتصاد کشور به گونه‌ای است که طبق گفته کار‌شناسان، هزار تومان امروز، به اندازه 300 تومان سال گذشته است و البته باز می‌خواهند هزار تومان سال بعد، ارزشی به اندازه 100 تومان سال 90 داشته باشد؛ آن‌ها می‌خواهند پول ایران را زمین بزنند و از این رو باید خود را برای یک وضعیت جهادی آماده کنیم.
·         /2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
    71 2
    میشه بجای اینکه ناتورو زمین بزنید اول وضعیت گوشت و مرغ و معاش مردم درست کنید؟
  • بهمن IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
    60 3
    این دو تا موضوع چه ربطی به هم دارند ؟
  • ایرانی IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
    65 3
    چرا شما که مشکل را درک میکنید اقدام نمی کنید چرا این دست و آن دست میکنید، ظلم را شناختن و مقابله نکردن بدتر از آن اگر نباشد کمتر هم نخواهد بود.
  • بدون نام IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
    63 2
    چون اقتصاد علم است و نیاز به مغز دارد و تفکر نه عوام فریبی و شعار
  • بدون نام IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
    46 2
    نه بابا..........
  • بدون نام US ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
    39 2
    تو هم يكي مث بعضي ها....