دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در نظام اسلامی فقر، بیکاری، تورم و این‌گونه مشکلات جایی ندارد.

محسن رضایی در مراسم جشن انقلاب شهر محمودآباد نمونه که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: کشوری مانند چین توانایی مدیریت جمعیت یک میلیاردی خود را دارد، اما امروز به جایی رسیده‌ایم که نمی‌توانیم جمعیت 75 میلیونی این کشور را مدیریت و به آن‌ها خدمات مناسب ارائه کنیم.
وی تصریح کرد: باید به یاد داشته باشیم که در شرایط حساس جنگ توانسته‌ایم کشور را مدیریت کنیم پس امروز هم می‌توان با تدبیر، کشور را مدیریت کرده و مشکلات را حل کرد.
گزیده اظهارات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به نقل از ایسنا می آید:
• در شرایط امروز که تحت فشار دشمن قرار داریم باید با اتحاد و همبستگی مشکلات را کم کرد و این کار دور از دسترس نیست و شدنی است.
• باید با حل کردن مشکلات اقتصادی و بیکاری طعم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را در کام مردم شیرین کرد. مردم همواره پشت مسوولان و نظام بوده‌اند و حال این مسوولان هستند که باید پشت مردم قرار بگیرند و در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
• مدیران کشور باید خود را اصلاح کنند و اگر واقعاً شجاعت کنار رفتن را ندارند باید با مردم همدردی کرده و اشتباه خود را قبول کنند، امروز باید هر کار شخصی، گروهی و جناحی خود را کنار بگذاریم و همه به صحنه بیایم و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.
• در ابتدای انقلاب اسلامی کسی مشکلات را به گردن کس دیگری نمی‌انداخت و ادبیات مسوولان عذرخواهی از مردم در هنگام اشتباهات بود، اما امروز این ادبیات تغییر کرده و برخی‌ها خود را از نظام طلبکار می‌دانند و طلب کاری سیاسی می‌کنند. اگر همکاری، وحدت و اخلاق‌مداری در جامعه و بین مسوولان نهادینه شود و هر کسی در سر جای خود بنشیند، 50 درصد مشکلات کشور حل خواهد شد.
• حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده این است که فاصله‌ای بین نظام و مردم وجود ندارد، و مردم در این راهپیمایی نشان خواهند داد که اگر دشمنان درصدد توطئه علیه نظام و دستاوردهای آن هستند در اشتباه هستند و بار دیگر توطئه‌های آنها در نطفه خنثی خواهند شد.
/29295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
    2 11
    اگر هاشمي بيايد، 90% مشکلات حل مي شود.
  • عادل شریفی IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
    1 2
    جناب اقای دکتر رضایی من باور دارم که با این سرمایه خدادادی که در اختیار داریم می توان برای75میلون نفر و حتی بیشتر از ان ارامش و اسایش و رفاه و شغل ایجاد کرد انچه که بنظرم مانع اینکار هست مدیران خلق الساعه و یا مدیرانی است که محصول جریانها می باشد و نه مدیر سوابق و توان علمی و اخلاقی . و عمده توان تولیدی ما توسط چنین اشخاصی بطور نا اگاهانه از بین میرود برای غلبه بر این مشکل همه ما باید صادقانه پرسشگر و مدیران پاسخگو باشند و مشکلات را ناشی از دیگران قلمداد نکنیم و انچه امروز شاهدش هستیم اگر یک عامل ان تحریم هست ده برابر ان خودمان مقصریم و از طرفی امارهای نا موزونی از فعالیتها و تولید ارایه می شود که اگر درست می بودند کهکشانهایی را اباد کرده بودیم پس تقاضا دارم اگر توفیق خدمت شد صادق باش