از نگاه عضو فراکسیون روحانیون مجالس هفتم و هشتم، با توجه به تکثر نامزدهای اصولگرا در انتخابات آتی، امید به وحدت به حداقل رسیده است.

به گزارش خبرآنلاين، موسي قرباني عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس هشتم در يادداشتي که با عنوان «تا کی قرار است اصولگرایان از یک سوراخ گزیده شوند؟» در وبلاگ خود در خبرآنلاين، نوشته،  آورده است: با دست یافتن اصولگرایان به کرسی‌های مجلس هفتم دوباره اختلافات آغاز شد به گونه ای که یک سال پس از تشکیل مجلس هفتم و به هنگام انتخابات ریاست جمهوری نهم نتوانستند به وحدت برسند و نزدیک بود ریاست جمهوری را از دست بدهند.
وي افزود: آنچه باعث موفقیت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری نهم شد تلاش خودشان نبود بلکه عملکرد نادرست اصلاح طلبان و تخریب چهره آنان در افکارعمومی بود که باعث رای آوردن یک نفر به ظاهر اصولگرا شد که خودش حاضر نبود زیر پرچم اصولگرایان برود ولی در هر حال اصولگرا به شمار می رفت. این اختلافات همچنان ادامه داشت و دارد تا اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم قرار گرفته ایم واختلافات به اوج خود رسیده و تا کنون بیش از 10 نفر از اصولگرایان به میدان آمده اند که امید به وحدت رسیدن را به حد اقل رسانیده اند.
وي با اشاره به ائتلاف 1+2 ادامه داده است: تنها در این میان تا کنون 3 نفر تحت عنوان ائتلاف 2+1 که معلوم نیست هر یک از دو طرف آن چه کسانی هستند پشت یک میز نشسته اند که گرچه امیدی به باقی ماندن اتحاد آنان نیست ولی به شدت هم مورد انتقاد دیگران قرار گرفته اند .
به گفته وي، به نظر می‌رسد اصولگرایان به سمتی می‌روند که یک بار دیگر خود را برای گزیده شدن از همان سوراخی که تاکنون چندین بار گزیده شده اند آماده می‌کنند .
قرباني با بيان اينکه  خیرخواهانی نیز هستند که تلاش می​کنند همه اصولگرایان را دور یک میز بنشانند، افزود: هنوز هم می​توان به تلاش​های آنان امیدوار بود ولی کسانی هم هستند که در زمره اصولگرایان قرار دارند ولی مانند کسانی کار می​کنند که هیچ دلسوزی نسبت به نظام ندارند و به چیزی غیر از منافع خودشان فکر نمی​کنند و حاضرند اگر خودشان نباشند هر بلائی سر اصولگرایان بیاید .
متن کامل يادداشت وي را اينجا بخوانيد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 269066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ميلاد IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    2 2
    حالا شما چرا ناراحتي؟! اين ائتلاف بدجوري بعضيا رو عصباني كرده..