احمدی نژاد امروز با حضور در عسلویه با اشاره بر اینکه باید دندان درآمد نفت را از دهان بودجه بیرون کشید تاکید کرد: با اوج گیری علمی و فناری ایران تا پنج شش سال اینده دست غرب حتی به دامن ملت ایران هم نمی رسد.<BR>

رئیس جمهور خطاب به نمایندگان گفت: باید دندان درآمد نفت را از دهان بودجه و اقتصاد بکشیم و کشور را بدون درآمد نفت اداره کنیم.
وی با اشاره به دستیابی روز افزون ایران به تکنولوژی ها و فناری روز جهان در صنایع هسته ای، نانوتکنولوژی، هوا فضا، صنایع نفت و گاز و فولاد، سرب، روی، آلومینیوم گفت: با اوج گیری علمی و فناری ایران تا پنج شش سال اینده دست غرب حتی به دامن ملت ایران هم نمی رسد.
احمدی نژاد گفت: اگر جامعه ای دارای اراده باشد، می تواند پیشرفت کند و نگاه عدالت محور وزارت نفت برای برنامه ریزی و اجرای خط لوله اتیلن غرب که 13 استان را پوشش می دهد، ابتکاری به یادماندنی است.
رئیس جمهوری با دعوت از سرمایه گذاران و مردم برای توسعه صنایع تکمیلی گفت: باید در استان های واقع در مسیر خط لوله اتیلن غرب، واحدهای جدید صنعتی احداث شود که پیامد آن درآمدزایی و افزایش اشتغال و نیز توزیع عادلانه ثروت خواهد بود.
احمدی نژاد با بیان این که برنامه ریزی برای ساخت 2 خط لوله دیگر نیز در حال انجام است که یکی خط لوله مرکز و خط لوله دیگری نیز در شرق کشور است، افزود: باید شبکه توزیع اتیلن در سراسر کشور پخش شود تا تمام مردم ایران از مزایای آن بهره مند شوند.

 


 

/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 266977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =