مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت می گوید: تا کنون به غیر از دکتر لاریجانی قائم مقام سابق وزیر و رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران هیچ تغییر مدیریتی دیگری در وزارت بهداشت صورت نگرفته است.

به گزارش خبرآنلاین؛ مدیران وزارت بهداشت روز جمعه خود را با جلسه شش ساعته با سرپرست جدید این وزارتخانه گذراندند. محمد حسن طریقت منفرد سرپرست جدید این وزارتخانه در اولین جلسه خود با معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت به بیان دیدگاه ها و استماع گزارش عملکرد مدیران این وزارتخانه پرداخت.
به طوریکه حمید حسینی مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: این جلسه بیشتر در باب آشنایی و معارفه آقای طریقت منفرد با مدیران وزارت بهداشت بود که عمده بحث های مطرح شده از سوی معاونان وزارت بهداشت و ارائه گزارش عملکرد بود.
مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در ارتباط با اولویت سرپرست وزارت بهداشت در اجرای برنامه های حوزه سلامت نیز اظهارداشت: هیچ موضوع خاصی مطرح نشد که بخواهم از آن به عنوان اولویت برنامه های آقای منفرد عنوان کنم. ضمن اینکه مواضع وی در خصوص برنامه پزشک خانواده مشخص است.
او با اشاره به اینکه پس از استعفای دکتر لاریجانی قائم مقام وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران تا کنون هیچ تغییر مدیریتی دیگری در وزارت بهداشت صورت نگرفته است، می گوید: در جلسه روز گذشته نیز بحثی در رابطه با تعیین جایگزین دکتر لاریجانی صورت نگرفت و بیشتر بحث ها در رابطه گزارش عملکرد معاونان این وزارتخانه بود.
حسینی می افزاید: در این جلسه صحبتی از احتمال جایگزینی امامی رضوی به جای دکتر لاریجانی مطرح نشد و آنچه پیرامون انتصاب دکتر امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت به عنوان سرپرست این دانشگاه در برخی رسانه ها مطرح است، بیشتر در حد گمانه زنی است.
اما از طرف دیگر امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت درگفت و گو با خبرآنلاین می گوید: جلسه روز گذشته برای معارفه مسئولان وزارت بهداشت با سرپرست جدید بود که مسئولان به گزارش عملکرد خود در حوزه های مختلف بهداشت ودرمان پرداختند و قرار شد در آینده به طور مشخص جلسه های دیگری برای هماهنگی هر چه بیش تر امور صورت بگیرد.
او در رابطه به احتمال انتصاب وی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز گفت: تاکنون صحبتی در این رابطه با من نشده است.
45237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 266953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =