ایسنا نوشت:

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از اعزام دو تیم امدادی برای امدادرسانی به حادثه ریزش معدن در طبس خبر داد.
حسین درخشان با بیان اینکه در ساعت 9 صبح امروز ریزش معدنی در منطقه «طبس» به مرکز فوریت‌های امدادی 147 اعلام شد، گفت: با توجه به نوع گزارش دریافتی، بلافاصله دو تیم امدادی شامل هشت امدادگر به منطقه اعزام شد.
وی افزود: بررسی‌ها نشان داد که این معدن زغال‌سنگ در منطقه «پروده طبس» رخ داده و این معدن متعلق به شرکت «آرمین‌نوین» یا «یال شمالی ایران» بود که دچار ریزش شد.
مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه در حال حاضر به علت احتمال انفجار در این معدن، امدادگران اقدامات تخصصی خود را برای ایمن‌سازی محیط انجام می‌دهند، گفت: احتمال اینکه معدنچیانی در این معدن محبوس شده باشند، وجود دارد، اما هنوز جست‌وجوی امدادگران به اتمام نرسیده است.
47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    6 3
    این آقا مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمره؟ دقت کن: 1-وی افزود: بررسی‌ها نشان داد که این معدن زغال‌سنگ در منطقه «پروده طبس» رخ داده!!!!!!!! 2-این معدن متعلق به شرکت «آرمین‌نوین» یا !!!!!!!!«یال شمالی ایران» بود(یعنی نمی دونه دقیقا مال کیه؟) 3-گفت: احتمال اینکه معدنچیانی در این معدن محبوس شده باشند، وجود دارد(یعنی اینکه نمی دونه کی اونجا هست!!!!) 4-اما هنوز جست‌وجوی امدادگران به اتمام نرسیده است(یعنی اینکه عملیات بدون اینکه بدونن دقیقا دنبال کی میگردن شروع شده!!!!! این چه جور مدیریتیه؟اونم از نوع بحران اگه من اون زیر بودم و می فهمیدم اینطوری دارن دنبالم می گردن ...خداییش شما بقیه اش رو تکمیل کنین!!!
    • مهدی IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
      4 1
      شما چرا کارشناس سازمان امداد و نجات نشدید؟؟!!!