حجت الله خطیب می گوید همه کار می کند تا مشکلات تیم ملی کشتی فرنگی حل شود و محمد بنا تمرینات کشتی فرنگی از سر گرفته شود.

به گزارش خبرآنلاین ؛ برنامه ورزش و مردم این هفته در نخستین بخش خود به بحث تعطیلی تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی پرداخت و گفت:« من همه مشکلاتی که آقای بنا می گویند را قبول دارم. ما نتوانستیم این خواسته ها را برطرف کنیم تمام تلاشم این است همان طور که به آقای بنا و جزینی قول دادم ، بتوانم مشکلات را حل کنم و تمرینات تیم ملی از سر گرفته شود. او یکی از بزرگان کشتی ماست و من ممنون تلاش های او هستم.»

پس از او جزینی درباره احتمال جدایی محمد بنا به دلیل داشتن پیشنهادهای خوب از کشورهای خارجی گفت:« من نمی خواهم از طرف او حرف بزنم اما خود آقای خطیب می دانند که محمد بنا چه پیشنهادهای خوبی از کشورهای بزرگ و صاحب کشتی دارد . اما او می گوید در خانه می نشیند اما با پیراهن تیم ملی دیگری کنار تشک نمی رود. اگر محمد بنا می گوید امکانات ، حرفش بازی های جام جهانی 2 ماه دیگر نیست . او به تکرار 3 مدال طلای المپیک در ریودوژانیرو فکر می کند. اگر قرار است موفق باشیم باید امکانات فراهم شوند. ولی محمد آقا می گوید اگر شرایط برایش نباشد ترجیح می دهد در خانه بماند چون هستند خیلی ها که حاضرند از جیب هم خرج کنند تا مربی تیم ملی باشند.»

حجت خطیب در ادامه گفت:« ما 4 ماه است حقوق بچه ها را ندادیم یا مثلا درصدی از پاداش های ملی پوشان به عنوان مالیات کسر شده که این ها همه قوانین دولتی است. ما همین حالا به لطف داشتن آقای بنا 20 پیشنهاد  خیلی خوب داریم که تیم مان را به اردوهای مشترک بفرسیتم و می دانیم که محمد بنا چه نعمتی برای کشتی ایران است. می خواهیم او را داشته باشیم.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 263540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =