سوخته‌سرایی و سلیمانی، دو قهرمان اسبق کشتی ایران مهمان برنامه ورزش و مردم بودند.

به گزارش خبرآنلاین؛ برنامه ورزش و مردم امروز دو پیشكسوت مطرح كشتی ایران را مهمان خود كرده بود تا آن‌ها هم از خاطراتشان حرف بزنند، هم از كاستی‌های فعلی كشتی انتقاد كنند. ابتدا رضا سوخته‌سرایی گفت: «چرا این همه پول می‌دهند به فوتبال؟ در حالی كه كشتی مدال می‌گیرد و افتخارآفرینی می‌كند. الان 4 میلیارد باید بدهند به مربی كه آمده و باخته، حالا پولش را هم می‌گیرد و می‌رود. در حالی كه فدراسیون كشتی سه میلیارد بدهی دارد و كسی كمكش نمی‌كند. رئیس جمهور باید فدراسیون كشتی را از بقیه فدراسیون‌ها جدا كند.»
بعد هم علیرضا سلیمانی صحبت كرد و گفت: «فكر كنم سوخته‌سرایی دوپینگ كرده كه این‌قدر تند دارد حرف می‌زند! ما در فدراسیون كشتی سعی كرده‌ایم بنا و خادم را حفظ كنیم و برای آن‌ها امكانات فراهم كنیم ولی بدون پول نمی‌شود كار را پیش برد. بنا به این نتیجه رسیده كه تمرینات را تعطیل كند. خادم هم از طریق رفقایش پول آورده و دارد كار می‌كند.»
سلیمانی پس از این صحبت‌ها، خاطره‌ای تعریف كرد كه جالب بود: «یك بار كه با رضا سوخته‌سرایی مسابقه می‌دادم، در 10 ثانیه آخر بودیم كه رضا توی گوش من گفت همین‌طوری ادامه بده كه مسابقه صفر صفر شود. بعد داور داد زد كه با همدیگر صحبت نكنید و كشتی بگیرید. در همین لحظه رضا پای من را گرفت و من هم یكی از آن خیمه‌های معروفم را زدم. كشتی كه تمام شد، رضا سرگیجه داشت و نمی‌دانست چطوری روی او خیمه زدم.»
سلیمانی همچنین در مورد فعالیت فعلی‌اش هم گفت: «من یك زمانی گاوداری داشتم و هرچه از قهرمانی‌ها و كشتی گرفتن‌هایم درمی‌آوردم می‌دادم گاوها می‌خوردند. الان هم زمین آنجا را تبدیل كرده‌ام به كشتارگاه و دارم از گاوها انتقام می‌گیرم!»
پس از آن شفیع مجری برنامه گفت كه امروز سالگرد درگذشت منوچهر لطیف كارشناس و كشتی‌نویس مطرح كشور بوده كه رئیس و سایر مسئولان فدراسیون كشتی به مزار او رفته‌اند.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 265217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عزیز IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
    25 0
    زنده باد رضا سوخته سرایی شیرمرد روستای دارکلاته استان گلستان.واقعا"درست می گویید.ولی کو گوش شنوا.
  • علی سوخته سرایی IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
    6 0
    زنده باد رضا سوخته سرایی