شهرداری منظقه 18 تهران به اعتراض یکی ازخوانندگان مبنی برتخریب ساختمانی برای ساخت فضای رفاهی وعدم اجرای عملیات ساختمانی درآن پاسخ داد و گفت:«این ساختمان درتملک شهرداری نیست»

یکی از خوانندگان به نام حسن نوشته بود:«سلام ، شهرداری منطقه 18 با تخریب یک ملک شخصی(کارگاه بتون سازی) در چهارراه اصلی خیابان خلیج فارس واقع دربزرگراه فتح که قصد تاسیس پروژه عظیم عمرانی اعم از ساخت آپارتمانهای مسکونی و امکانات رفاهی برای شهروندان را دارد.آنها دربنری تبلیغاتی نیز به این موضوع اشاره کرده اند. اما اکنون این ملک بسیار وسیع در مجاورت خیابان اصلی تبدیل به پارکینگ ماشین های سنگین شده و باعث بروز مشکلاتی فراوان ازجمله آلودگی شدید هوا، ترافیک همیشگی ،تخریب چهره محله شده است. باتوجه به حصارکشی پارکینگ مشکل زیادی رابرای تردد مردم ایجاد کرده است. حال یک سوال از شهرداری محترم لااقل اگرقصدساختن ندارید تخریب هم نکنید. امیدوارم به گوش مسئولین برسد.»
روابط عمومی شهرداری منظقه 18 در پاسخ این خواننده عنوان داشت:« این زمین متعلق به شهرداری نیست. زمین مورد اشاره متعلق به بنیاد مستضعفان است. این بنیاد درآگهی های تبلیغاتی اش اعلام کرده که قراراست به زودی دراین زمین مجتمع فرهنگی، ورزشی، هنری و تفریحی ساخته شود. پس می بینیدی که متولی این کاربنیاد است نه شهرداری. اما بلحاظ موقعیتی این محل درمحدوده شهرداری منطقه 18 قرارگرفته است. ازسوی دیگر این زمین در بلوار خلیج فارس و خیابان ابوسعید شرقی قراردارد. زیرا اشتباهاً به بزرگراه فتح اشاره شده است. بهرحال شهرداری مجوزساخت و سازمی دهد اما متولی ساخت وسازآن بنیاد مستضعفان بوده است. از سوی دیگراگرسازندگان به دلایل مختلف ساخت و سازی هم درآن انجام نمی دهد شهرداری نمی تواند اصرار بر این امرداشته باشد. زیرا ممکن است سازنده بگوید که با کمبود اعتبارمالی روبرو شده است. البته این ساختمان هم اکنون درحال طی کردن مراحل ساخت است. البته اگراین ساخت و سازمشکلاتی برای شهروندان ایجاد کند شهرداری به آن رسیدگی خواهد شد.»
45235

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 260248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =