اینکه خودروی تحویلی متقاضیان پیش از 12 مهرماه به چه قیمتی محاسبه خواهد شد از جمله سوالاتی است که بارها در بخش مشکلات مردم مطرح شده است.

دراین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: با سلام، من بهمن ماه سال گذشته برای پژو 206 تیپ 6 تحویل در اردیبهشت امسال ثبت نام کرده ام و بارها پاسخ مسئولان را هم خواندم ولی باور بفرمایید واقعیت ندارد! دیروز برای تعویض نوع خودرو به نمایندگی رفتم میگویند فقط با پارس معمولی و تندر 90 ای وان میتوانیم تعویض کنیم آن هم با قیمتهای افزایش یافته جدید.گفته بودند با قیمتهای قدیم و پارس اتوماتیک قابل تعویض هست! حالا بفرمایند تکلیف چی هست؟
این درحالی است که اداره اطلاع رسانی ایران خودرو تاکید می کند: خودروهایی که در قرارداد تاریخ تحویل آنها پیش از 12 مهرماه امسال قید شده به قیمت گذشته خودرو تعویضی خود را تحویل می گیرند.
براساس اظهارات مسوولان این اداره در حال حاضر تنها خانواده پارس و تندر90 برای تعویض با پژو 206 موجود است.
45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمزه خالقی IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
    18 2
    باسلام ؛یک سئوال در خوصوص تغییرات پی درپی در نحوه محاسبه حقوق مستمری بگیران دارم که موضوع واقعا تعجب آور است که درعرض یکسال محاسبه میانگین دوسال آخرکه برابر ماده 34 قانون صندوق تامین اجنماعی ملاک عمل بوده انجام گرفته وهیچ واکنشی از طرف منابع ذیصلاح از جمله رسانه ها ونمایندگان دیده نمیشود واگراینطو ر پیش برود در آینده نزدیک بیمه بدش نخواهد آمد که میانگین پرداخت مستمری برابراساس میانگین30سال محاسبه نمایدلذا خواهشمند است در این رابطه جواب لازم ارائه فرمایندودر ضمن آیا با بخشنامه می توان قانون رازیر پا گذاشت
  • ali IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
    30 3
    با سلام من هم بهمن ماه سال 90 برای 206 تیپ 6تحویل در اردیبهشت امسال ثبت نام کرده امدر مراجعاتی که داشتم همان جواب را گرفتم
  • بدون نام EU ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
    28 3
    /بازم میگم.سازمان حمایت و وزیر صنعت ،معدن و تجارت گفته بودن هر گونه ثبت قرار داد قبل از تاریخ به قیمت قبل که خودرو های اسم نوشته شده قبل از این تاریخ یعی از شهریور به قبل هم میشه ولی الان کسی نیست نظارت کنه و خودرو ساز هم هر کاری دلش خواست میکنه.
  • بدون نام IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
    17 5
    مشكل با خود كساني هست كه ميدونن ايران خودرو به تعهد عمل نميكنه ولي باز بيش فروش ثبت نام ميكنن جالب اينجاست كه بعد اين همه اتفاق باز مردم رفتن و ثبت نام كردن
    • بدون نام EU ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
      11 3
      عزیز من کجای کاری .الان چندین ماه هست که خودروی 206 اصلا ثبت نام نمیشه.اگر هم خودرویی ثبت نام میشه با اطلاع قبلی ایرانخودرو به دلالین تکمیل ظرفیت میشه.