فارس نوشت:

فرمانده نیروی انتظامی درباره اقدامات پلیس در مسئله برخورد با بدپوششی پرستاران برخی بیمارستان‌ها گفت: در همین زمینه 60 بیمارستان استان تهران تذکر دریافت کردند.
 سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در دیدار آیت‌الله مکارم‌شیرازی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه کاهش جرایم افزود: خوشبختانه در زمینه جرایم جنایی سنگین، سرقت مسلحانه، گروگان‌گیری، آدم‌ربایی و... شاهد کاهش چشمگیر وقوع جرم هستیم. خوشبختانه شاهد کاهش انواع مختلف جرایم در کشور هستیم و این روند باید با جدیت دنبال شود.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در زمینه تجاوز به عنف نیز برخوردها قاطع و سریع صورت می‌گیرد و این اقدام تأثیر بسیار زیادی در کاهش و کنترل جرائم داشته است.

احمدی‌مقدم گفت: در زمینه تصادفات رانندگی در سال 84 میزان کشته‌ها 27 هزار و 800 نفر بود که این میزان به 19 هزار نفر رسیده است و تلاش داریم این میزان به کمتر از 10 هزار نفر برسد.

وی اضافه کرد: در زمینه مواد مخدر و مشروبات الکلی نیز با بسته شدن مرزهای شرقی و غربی کشور، شاهد کاهش چشمگیر ورود مواد مخدر و مشروبات به داخل کشور هستیم.

وی همچنین درباره مقابله با بدحجابی و ماهواره گفت:‌ در زمینه ماهواره و حجاب به دلیل تعدد آرا، چالش‌ها زیاد است و متأسفانه برخی دستگاه‌ها نه تنها همکاری ندارند بلکه معارضه می‌کنند.

احمدی‌مقدم در ادامه با اشاره به اوضاع بد برخی از بیمارستان‌ها در تهران از نظر پوشش پرستاران تصریح کرد: در این زمینه 60 بیمارستان تذکرات لازم را دریافت کرده و وضعیت آنها اصلاح شد.

 

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • m IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    86 6
    تذكر به بعض از اون دكترا داد كه وقتي حال عزيزترين افراد رو ميبينن با خونسردي صحبت از زيرميزي يا ارجاع به مطب شخصي خودشان ميكنن تا مداوا انجام بشه وگرنه اينكه پرستار به وظيفه خودش عمل كنه مهم تر ه تا اينكه مجبور به لباس خاص بشه احتمالا اونم جاي ديگه تلافي كنه
  • بدون نام IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    106 8
    از چه زمانی پلیس شده مسئول کنترل حجاب پرستاران؟؟؟ چه زمانی عزت شغلی تو این مملکت شناخته میشه؟ پرستاری که می بینه پلیس بهش راجع بع نوع پوشش تذکر میده واقعا چه جور میخواد دیگه کارکنه؟ با چه انگیزه ای؟؟؟ پرستاری که شاید یه روز از بچه اون پلیس بخواد پرستاری کنه...
  • بدون نام IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    98 1
    مشکل بیمارستان ها حل شد حالا مشکل بیماران را حل کنید.
  • ناشناس IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    92 4
    در این برهه از اشفته بازار گرانی خوب هست پلیس این گران فروشان را بر سر جایشانبنشاند وگر نه همه میدانیم که پرستار انقدر مریضای بد حال را باید مراقبت کند که جایی برای خودنمایی ندارد و تازه اگر رنگ پوششون شاد باشه و مرتب چه اشکالی داره روحیه مریض با دیدن انها بهتر میشود حتی اگر برایشان موسیقی ملایم و لی غمگین نباشد چون بیمار احتیاج به هر کمک و مراقبت و روحیه خوب دارد حالا یک پرستار باشد شکل لولو و بی حال و ژولیده لباس خوبه؟
  • بدون نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    43 0
    الحمد الله مساله درمان حل شد!!!!
  • جمشید IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    43 0
    زحمتی که پرستاران میکشند کمتر ازمادر به فرزند نیست بکذارید با اشتیاق کار کنند وشاد باشند چون تنها خوشی 99درصد آنها خدمت به مردم است.
  • بدون نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    54 3
    چرا پلیس باید هشدار به پرستار بدهد مگر کار پلیس چیست پلیس یعنی پاسبان پاسبان یعنی محافظت از جان ومال مردم
  • بدون نام IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    27 2
    پرستاران قشر مظلوم و تحصیل کرده کادر خدمات پزشکی.
  • احسان IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    17 1
    مگر فقط در بیمارستان ÷رستاران ÷رسنل خانم بیمارستانها هستند
  • مقیمی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    8 1
    تهران کلاً چندتا بیمارستان داره ؟