سعید بیابانکی با اشاره به تجدید چاپ مجموعه شعرهایش از به پایان رسیدن تدوین «گزیده شعر زنان معاصر» خبر داد.

 

 

این شاعر به ایسنا گفت: مجموعه‌ای از گزیده شعرهای زنان معاصر ایران را برای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جمع‌آوری کرده‌ام که این شعرها در سه فصل شعرهای آیینی، دفاع مقدس و شعرهای آزاد جمع‌آوری شده‌اند. او افزود: این مجموعه از میان شعرهای 200 شاعر زن‌ که بیش‌تر در بعد از انقلاب شعر‌های خود را سروده‌اند، گردآوری شده است و بیش از 700 صفحه دارد و قرار است به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی منتشر شود. همچنین علی موسوی گرمارودی و حسین آهی مقدمه‌ای بر این مجموعه نوشته‌اند که به زودی منتشر خواهد شد.
این طنز‌پرداز همچنین از دریافت مجوز نشر برای مجموعه طنزهای خود خبر داد و گفت: مجموعه طنز‌هایم با عنوان «ضدحالات» که شامل شعرها‌، نثرها و ابیات طنز می‌شود، مجوز نشر گرفته است. بخش ابیات به این صورت است که مصرع اول از حافظ است و مصرع دوم از من و مضمونی اجتماعی‌، انتقادی‌ و سیاسی دارد. این مجموعه که بیش از 100 صفحه است، در نشر مروارید منتشر خواهد شد.
بیابانکی همچنین با اشاره به بازنشر برخی از کتاب‌های خود گفت: مجموعه شعر آیینی «جامه‌دران» که 10 روز پیش از سوی انتشارات فصل پنجم منتشر شده بود‌، تیراژ 1100 نسخه‌یی‌اش اکنون به پایان رسیده و مجموعه برای چاپ دوم آماده شده است.
این شاعر با اشاره به چاپ دوباره مجموعه شعر «نامه‌های کوفی» گفت: نامه‌های کوفی در انتشارات سوره مهر منتشر شده بود که چاپ دوم آن با طراحی جلد جدید در حال انتشار است.
بیابانکی در ادامه از چاپ دوم مجموعه شعر طنز «هی شعر تر انگیزد» خبر داد و گفت: این کتاب برای نمایشگاه کتاب منتشر شده بود و استقبال از آن زیاد بود. حالا چاپ دوباره آن در دست انجام است و در نشر سپیده‌باوران به چاپ دوم می‌رسد.
6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 256805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =