مرکز اسناد انقلاب اسلامی در هفته کتاب 6 عنوان اثر برگزیده خود در سال 1391 را به مخاطبان معرفی و از کتاب صوتی خاطرات حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق نوری رونمایی می کند.

محمدمهدی رحیمی، معاون فرهنگی موسسه فرهنگی، ‌هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با ایبنا، درباره برنامه‌های این مرکز در هفته کتاب اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در مدارس منتخب با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، یکی از برنامه‌های مرکز است. با همکاری این اتحادیه مدارس پویا و فعال انتخاب شده‌اند و در ایام هفته کتاب منشورات مناسب با گروه‌های سنی مقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان به مخاطبان عرضه می‌شوند.

وی افزود: مرکز اسناد انقلاب اسلامی 110 عنوان کتاب با موضوع دانستنی‌های انقلاب را برای جوانان منتشر کرده است که بخش عمده آن ها در این نمایشگاه‌ها به مخاطبان ارایه می‌شوند. همچنین مرکز اسناد انقلاب اسلامی دو جلد کتاب «خاطرات حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری» را پیش از این منتشر کرده و کتاب صوتی آن، شامل گزیده‌ای از این اثر با صدای راوی در مرکز اسناد انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد. این کتاب صوتی با چاپ مجدد متن دو جلد کتاب خاطرات، تا چند ماه آینده راونه بازار نشر می‌شود.

وی درباره مسابقه کتابخوانی عمومی موسسه فرهنگی، ‌هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی افزود: برای این مسابقه کتاب «تاریخ‌شفاهی جنبش دانشجویی مسلمان» نوشته محمدحسن روزی‌طلب انتخاب شده است.

رحیمی درباره معرفی کتاب‌های برگزیده سال 1391 این موسسه گفت: «بنی‌صدر از ظهور تا سقوط»، «ماموریت به تهران»، «سلطه همه‌جانبه: دموکراسی خودکامه در نظم نوین جهانی»، «طالبان و شهادت دیپلمات‌های ایرانی»،‌«انتفاضه شعبانیه» و «سرگذشت من با مجاهدین خلق 1380ـ1387» 6 اثر منتخب از میان آثار چاپ نخست انتشارات در سال جاری‌اند که برای معرفی انتخاب شده‌اند.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 256810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =