رئیس​جمهور سخنان خود مبنی بر برقراری رابطه با آمریکا را تکرار کرد و این بار برای آن شرط نهاد.

به گزارش خبرآنلاين، محمود احمدي​نژاد که براي شرکت در نشست عمومي سازمان ملل در نيويورک به سر مي​برد، در روزهاي گذشته در گفت​وگو با نخبگان آمريکايي گفت: ایران، آمریکا را به رسمیت می‌شناسد و معتقد است می‌توانیم با یکدیگر رابطه داشته باشیم. {متن کامل سخنان رئيس​جمهور را اينجا بخوانيد}
اگرچه اين سخنان وي با واکنش​هايي در ايران مواجه شد {اينجا} و اعتراض 26 نماینده. را برانگيخت؛ اما او بار ديگر شب گذشته اين سخنان خود را تکرار کرد و گفت: در شرایط عادلانه و براساس احترام متقابل، برای حل مسایل آماده گفت و گو هستیم
البته احمدي​نژاد با بيان اينکه طی 33 سالی که رابطه ایران و آمریکا قطع شده است، آمریکا خود به طور یک طرفه اقدام به قطع روابط کرد، يادآور شد که در طی 60 سال اخیر میان دو کشور مسایلی رخ داده که فاصله ها را افزایش داده است. دولتی که برای آزادی و حق انتخاب انقلاب کرد، چرا باید دولت های متوالی آمریکا را در برابر خود ببیند؟
رئيس​جمهور همچنين اظهار داشت: از طرف دولت ایران کوچکترین اقدامی علیه ملت آمریکا انجام ندادهام. برعکس این مساله، اقدامات زیادی علیه ملت ایران از سوی دولت آمریکا صورت گرفته است.
گزيده سخنان وي را به نقل از ايرنا بخوانيد:
·         تحریم یک کشور تحریم ملت آن است. تحریم ها یک نوع انتقام از ملت یک کشور است زیرا مسئولان کشور در تامین نیازهای خود با مشکلی مواجه نمی شوند. اگر اختلاف سیاسی و فکری در این زمینه است، باید با روش خود این مساله را برطرف کرد زیرا انتقام از دولت با فشار آوردن بر مردم روش درستی نیست.
·         میزان صدمات وارده از حملات اینترنتی و ویروسی به تاسيسات هسته​اي ايران مهم نیست بلکه آنچه از اهمیت برخوردار است، تجاوز به حریم دیگران است. کسانی که به طور دایم از حقوق ملتها و آزادی و ارزش های انسانی دم می زنند، به تاسیسات هسته ای قانونی یک کشور حمله می کنند که این مساله نقض همه قوانین بین المللی است. جمهوری اسلامی ایران از نظر نرم افزاری دارای تخصص بالایی است و قادر به دفع حملات سایبری است.
·         مهمترین دستاوردهای حضور هشت ساله من  در سازمان آن است که در طی این مدت سرعت پیشرفت ایران در زمینه های علمی و فناوری و اقتصاد و صنعت چند برابر شده است. تنها پشیمانی من آن است که ساعات شب را نیز صرف کار و خدمت برای ملت ایران نکردم.
·         تصور نکنید وضعیت اقتصادی ایران خراب است؛ بلکه از وضعیت اقتصادی اروپا نیز بهتر است. در حال حاضر وضعیت اقتصادی اتحادیه اروپا که در حال فروپاشی است، بهتر است یا ایران؟درآمدهای نفتی ایران سبب بزرگ شدن حجم اقتصادی ایران طی سالهای اخیر شده است؛ ضمن آنکه رتبه اقتصادی ایران از 22 به 17 ارتقا یافت و درآمد سرانه نیز چهار هزار دلار افزایش یافته است.
·         مساله سوریه موضوع بسیار مهمی است که اکنون پیچیده تر شده است. تنها دو راه حل مشترک مشخص برای برون رفت از وضعیت کنونی در سوریه وجود دارد، ادامه جنگ یا انجام مذاکرات. تنها راه ممکن برای برون رفت بحران سوریه تفاهم ملی از طریق گفت و گو است. با گفت و گو و تفاهم ملی، طرفهای درگیر در سوریه می توانند به وضعیت پایدار و بهتری دست یابند. در حال تشکیل گروه تماسی برای ایجاد گفت و گوی ملی از دو طرف درگیر در سوریه هستیم.
·         دو کشور ایران و مصر دارای سابقه فرهنگی و تمدنی گسترده ای هستند با این حال روابط دو کشور تاکنون خوب بوده و با گسترش مناسبات، می توان از ظرفیت های آن برای منافع دو ملت و منطقه استفاده کرد.
·         {درباره پرسش مطرح شده مبنی بر وجود زندانیان سیاسی در ایران} نظر من آن است که هیچ زندانی در جهان وجود نداشته باشد زیرا از زندانی شدن هیچ کس خوشحال نمی شوم. قوه قضاییه در ایران مستقل است و طبق قوانین خود عمل می کند و ما دخالتی در تصمیمات آنها نداریم.
·         دو کشور ایران و آرژانتین علاقه مند به گسترش روابط خود هستند. دخالت های برخی کشورها سبب ایجاد سوء تفاهم میان دو کشور شد. اعلام آمادگی کردیم برای بحث و بررسی و یافتن حقیقت ، گروهی تشکیل شود که خوشبختانه آرژانتین از این مساله استقبال کرد. امیدوارم که وزرای خارجه دو کشور بتوانند برنامه ریزی لازم را برای انجام این کار انجام دهند.
·         {در پاسخ به پرسشی درباره مامور سابق اف.بی.آی که ادعا می شود در ایران مفقود شده است} اقدامات لازم برای سفر خانواده این فرد به ایران انجام شد و حتی دستگاه​های اطلاعاتی ایران و آمریکا دراین زمینه همکاری کردند. کارهای مشترکی از سوی ماموران اطلاعاتی دو کشور انجام شد که در حال حاضر از آخرین وضعیت اطلاعی ندارم.
·         اينکه ایران حاضر به تعلیق غنی سازی 20 درصدی اورانیوم در صورت لغو تحریم شده است، موضوع جدیدی نیست؛ سال گذشته نیز اعلام کردم. اما نه به ازای تعلیق غنی سازی 20 درصدی، زیرا اورانیوم غنی سازی 20 درصدی برای 800 هزار بیماری که در ایران به این دارو نیاز دارند، ضروری است و نمی توان غنی سازی را متوقف کرد. ما مجبور شدیم برای تولید اورانیوم غنی سازی شده 20 درصدی سرمایه گذاری جدیدی کنیم درحالی که پیش از آن گفته بودم که آن را با قیمت مناسب در اختیار ما قرار دهند. اکنون نیز اگر به قیمت مناسب به ما بدهند، ضرورتی به تولید اورانیوم 20 درصدی نمی بینیم.
·         مردم آمریکا نیز همانند سایر مردم جهان خوب و صمیمی هستند. از مردم نیویورک به خاطر زحمات و مشکلاتی که به دلیل ترافیک برای آنها طی حضور دراین شهر ایجاد شد، عذرخواهی می کنم و همچنین از نیروهای امنیتی و پلیس نیز که زحمات زیادی را متحمل شدند، تشکر می کنم.
 
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 56
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    مرگ بر وطن فروش
  • محمد IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    كشور ما از انگليس و عثماني روسيه و شوروي سابق فرانسه و...در طول تاريخ بارها خسارتها و خيانتهاي كلاني را تجربه كرده ولي با همه آنها رابطه داره خوب آمريكا هم مانند آنهاست بعد انقلاب بگيم دشمني زياد بوده ولي قبل انقلاب آمريكا كارنامه اش از كشورهاي مذكور روشنتره لا اقل عهدنامه تركمانچاي و گلستان و مفصل و فين كن اشتاين نداره
    • بدون نام IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      حرفاتو باید رو طلا نوشت، زد رو دیوار مجلس.
    • بدون نام IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      ملاک وضعیت فعلیه دشمنی ایران و آمریکا درواقع به دشمنی مسلمان و صهیونیست برمیگرده. احتمالا در مورد صهیونیست اطلاعات کاملی نداری. این دشمنی مقدسه
  • بدون نام EU ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    چه عيبي دارد كه با آمريكا نيز مانند ديگر كشورها رابطه داشته باشيم ؛ دشمني تا كي؟
    • بدون نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      این شرایطی که آقای احمدی نژاد گذاشته رو هیچ وقت آمریکای قلدر قبول نمیکنه
  • شمسی IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    82 7
    احمدی​نژاد: در شرایط عادلانه آماده گفت و گو با آمریکا هستیم/ اورانیوم به قیمت مناسب به ما بدهند، ضرورتی به تولید اورانیوم ۲۰ درصدی نمی​بینیم/ همکاری دستگاه​های اطلاعاتی ایران و آمریکا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • aram IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    150 8
    امید وارم با این حرفها قیمت ارز و طلا بیاد پایین.
  • رسا IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    مهمترین بخش خبر تنها پشیمانی من آن است که ساعات شب را نیز صرف کار و خدمت برای ملت ایران نکردم. ضمن آنکه رتبه اقتصادی ایران از 22 به 17 ارتقا یافت و درآمد سرانه نیز چهار هزار دلار افزایش یافته است.
  • ? IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    118 5
    مسئولان کشور در تامین نیازهای خود با مشکلی مواجه نمی شوند. ....
  • یک مسلمان IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    برای ارتباط با آمریکا تا کی باید سر جنگ داشته باشیم من به شخصه سخنان احمدی نژاد را می ستایم چرا که این شرایط نابرابری جنگی عظیم در جهان خلق می کند دوستی از ارکان اسلام و نظام اسلامی است . چرا باید همیشه در نزاع باشیم فقط کافیست کمی فکر کنیم .
  • بدون نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    30 سال شهید چی میشه
    • بدون نام IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
      9 2
      اونها به بهشت رفتن و همسنگرانشون ضرر کردن.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    93 5
    ایشان فرمودند: "تحریم یک کشور تحریم ملت آن است. تحریم ها یک نوع انتقام از ملت یک کشور است زیرا مسئولان کشور در تامین نیازهای خود با مشکلی مواجه نمی شوند. اگر اختلاف سیاسی و فکری در این زمینه است، باید با روش خود این مساله را برطرف کرد زیرا انتقام از دولت با فشار آوردن بر مردم روش درستی نیست"، این جمله ی :"زیرا مسئولان کشور در تامین نیازهای خود با مشکلی مواجه نمی شوند" يعني چي؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    اگر خاتمی میگفت اینها رو ......
    • بدون نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      منظور از این حرف زدن فرق میکنه با منظور خاتمی
  • بدون نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    نظر خاتمی در 8 سال قبل که متاسفانه جدی نگاه نشد!
    • بدون نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      یه حرف حسابم زده حالا موضع بگیریم آقا درست می گه به خدا ...
    • بدون نام IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      خاتمی برای دموکراسی غرب وامریکا ذوق زیادی میکرد فکر کنم الان دیگه فهمیده چنین خبری هم درانجا نیست
  • بدون نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    سلام از شما می خواهم نظر خواهی به این صورت داشته باشید که ارتباط با آمریکا ؟ بله یا خیر
  • بدون نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    يعني اينهمه سال چونه بر سر قيمت بود؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      96 7
      گل گفتی.
    • بدون نام FR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      84 9
      اگر میشد 2 بار بهت مثبت میدادم، واقعاً خوب گفتی.
  • بدون نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    71 12
    سرانه در آمد مردم ایران 4000 دلار است؟
    • بدون نام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      58 4
      4000دلار در سال.
  • محمدرضا IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    85 24
    مهمترین دستاوردهای حضور هشت ساله من در سازمان آن است که در طی این مدت سرعت پیشرفت ایران در زمینه های علمی و فناوری و اقتصاد و صنعت چند برابر شده است. تنها پشیمانی من آن است که ساعات شب را نیز صرف کار و خدمت برای ملت ایران... . این پاراگراف واقعا چند نکته مهم دارد: . سرعت پیشرفت ها به حضور حضرت ایشان در سازمان ملل نسبت داده شده
  • ایرانی هستم IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    آقای احمدی نژاد چه دیر متوجه شدی که باید سیاست های خودتو عوض کنی ... نوش دارو بعد مرگ سهراب چرا ؟
    • بدون نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      دور جدید انتخابات نزدیکه ، حمایت از نامزد منتخب و .......
    • بدون نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      درسته خيلي ديره ولي نوش دارو بعد از مرگ سهراب نيست جلو ضرر را از هر جا بگيري منفعته
    • متولد 59 IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      188 9
      کثیف تر از قدرت چیزی رو ندیدم. احمدی نژاد 8 سال پیش که کاملا برعکس حرف می زدی!!!
  • بهروز IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    برای آسایش و رفاه مردم باید با آمریکا رابطه داشته باشیم .
    • مهدي IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      سرنوشت هركس به دست خداوند متعال است و خداوند هر قومي را دوست داشته باشد در بوته آزمايش بيشتر قرار ميدهد تا مردها را از نامردها شون جداشوند حتي اگر جانبازان جنگ صفين باشند. خدا رحمت كند شهيد بهشتي رو كه مسئله در قالب اين جملات بيان كرد كه: بهشت را به بها بدهند نه به بهانه برادرم بايد دستت رود زانوي خودت بزاري يا علي بگي با توكل به خدا آمريكا كيلويي چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.............
  • علی فولادخان US ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    119 8
    سلام به تمامی دستداندرکاران محترم جمهوری اسلامی ایران بلاخص شخص رییس جمهور ورییس مجلس.تو را خدا یه فکری برای مردم بلاخص باز نشستهای تامین اجتماعی بکنید خیلی زیر فشارگرانی و اقتصادی هستند.با تشکر........علی از اصفهان
  • بدون نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    این سیاستی که ایشون در پیش گرفتند برای نشون دادن بیشتر چهره آمریکاست
  • مجتبی اکبریان IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    رابطه با آمریکا 1- بله 2- خیر خبرآنلاین بذار ببینیم مردم چی میگن تو رو خدا همین رو بذار اگه میگی آزادی بیان همین پیام من رو بذار
    • بدون نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      نظر مردم از روی نظرسنجی اینترنتی بدست نمیاد
  • بدون نام US ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    57 88
    امکان ایجاد رابطه بین امریکا و ایران به هیچ وجه وجود ندارد.مطمئنا امریکا دیگر حاضر به برقراری رابطه نیست این حرفها را هم ایشان در سال اخر دولتشان زده اند که کمی ژست بگیرند و بعدا هم بگویند من خودم طالب رابطه با امریکا بودم ضمنا خوراک تبلیغاتی هم برای نامزد مورد نظرشان در انتخابات ریاست جمهوری فراهم کند.
  • بدون نام US ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    53 95
    اقای احمدی نژادشما دیگه باید کم کم فکر رفتن باشید این بحث رابطه با امریکا دیگه خیلی دیر شده به جایی هم نمیرسه
  • حمیدرضا IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    اگر با آمریکا رابطه برقرار کنیم اونوقت تکلیف 13 آبان ، 22 بهمن ، روز قدس که مردم تظاهرات می کنند و مرگ بر آمریکا می گویند چه می شود منظورم این است که چه ادبیاتی باید در این روزها توسط مردم به کار برده شود ؟
    • بدون نام IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      72 11
      میگوییم مرگ بر استکبار مرگ بر اسراییل
  • بدون نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    97 84
    جای تاسف هست که آمریکا نتوانست از آقای رامین مهمانپرست محافظت کند و ایشان مورد ضرب و شتم عده ای در نیویورک قرار گرفتند. واقعا جای سازمان ملل آمریکا نیست و باید به یک جای امن تری برود تا از دست قوم وحشی آمریکایی در امان باشد.
    • جدا جدا IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      17 64
      جای تاسف هست که آمریکا نتوانست از آقای رامین مهمانپرست محافظت کند و ایشان مورد ضرب و شتم عده ای در نیویورک قرار گرفتند.
    • جدا جدا 2 IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      22 71
      واقعا جای سازمان ملل آمریکا نیست و باید به یک جای امن تری برود تا از دست قوم وحشی آمریکایی در امان باشد.
    • MJ EU ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      39 21
      بله واقعا جای تاسف است . اما این هایی که به آقای مهمان پرست حمله کردند بیشترشان از منافقین بودند (همون مجاهدین خلق) .
  • متين IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    رابطه ما با آمريكا آيه 51 سوره مائده است. اينها با اصل اسلام وتشيع مشكل دارن نه با ايران هسته اي ما به آنچه قرآن واسلام ميگويد عمل ميكنيم. وهيچ رابطه اي بين اسلام و كفر وجود ندارد. مرگ بر شيطان بزرگ آمريكا ،مرگ بر اسرائيل
    • بدون نام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      85 18
      حرف مفت نزن مگه تو اوج دشمنی یهود با اسلام نوپا این پیامبر اسلام نبود که با صلح نامه با قوم یهود و ماجرای فدک با دشمنان قسم خورده اسلام هم مذاکره و صلح کرد ... حتما شما از پیامبر اسلام هم جلوتر زدید تو دشمن شناسی و دشمن تراشی
  • سعید FR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    57 6
    نظرسنجی رو موافق هستم اگر خبرآنلاین بزاره، البته با نظر دوستمون هم که گفتن نظر مردم از روی نظرسنجی اینترنتی بدست نمیاد رو هم تقریباً قبول دارم ولی بازم همچین نظرسنجی خالی از لطف نیست.
  • یاد یاران IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    ای مردم فراموش نکنید خون هزاران شهید که به خاطر دولت شیطانی امریکابه شهادت رسیدند یاد کنیم کلام نورانی امام خمینی: آمریکا شیطان بزرگ است.
  • بدون نام GB ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    27 73
    مرگ بر امريكا.. مرگ بر مناقين قران.. مرگ بر اسراييل. درود هموطن كه از شهدا و امام خميني (ره) ياد كردي و تلنگر زدي. مردم ايران تا اخرين قطره خون از ايران در مقابل امريكا و صهيونيست خونخوار مقابله خواهد كرد.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    فقط جنگ جنگ جنگ مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر جهان
    • prines IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
      8 1
      هر وقت خرمشهر خرم و اباد شد من میگم جنگ جنگ جنگ فعلا که صلح صلح صلح به صلاح تره {اب اشامیدنی سالم هم ندارن بیچاره ها }
  • بدون نام IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    40 49
    وقتی حودمون میتونیم اورانیوم رو تا 20 درصد غنی کنیم برای چی پول بدیم بخریم؟؟؟؟
  • ایمان EU ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    11 94
    آقای دکتر ، رئیس جمهور محبوب ، شما چرا...؟! اگر امریکا اورانیوم صلواتی هم داد ما ملت ایران نمی خواهم !
  • شیری IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    6 0
    گفتند مذاکره نگفتند رابطه ، در مذاکزه مسائل دو طرف مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار میگیرد و ممکن است ماه ها و حتی سالها طول بکشد . نظر همه دوستان را با دقت خواندم . اسلام دین رفعت و گذشت است.ماباید به همه ی دنیا این موضوع را دیکته کنیم که ایرانی ها جنگ طلب نیستند ولی اگر کسی بخواهد به این سرزمین تجاوز کند آن وقت با مردم غیور ترک،لر،کرد،عرب،بلوچ و فارس این سرزمین یعنی ملت یک پارچه ایران طرف هستندو این موضوع را دنیا در جنگ 8 ساله دید و به همین دلیل فقط شعار حمله به ایران را میدهند مگر این که اشتباه گذشته را تکرار کنند. امروزه مشکل اصلی ما امریکا و صهیونیست نیست بلکه تعدادی خودفروخته اند در بازار ایران هستندکه ارامش را از مردم گرفته اند رابطه با احترام متقابل با کشورها به جز اسرائیل درست است
  • صدای آشنا IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    1 7
    سلام دوستان خوب هم وطنم/سیاستهای دکتر احمدی نژاد تغییر نکرده/بازخورد سیاسی مسآله ارتباط ،،چیز جدیدی نیستم/آمریکا به هیچ وجه به ارتباط با ایران فکر هم نخواهد کردم/موضع گیری احمدی نژاد جهت آشکار کردن وجهه آمریکا مفید خواهد بود/این موضع گیری به معنی تغییر سیاست های احمدی نژاد نیست. انشاالله به امید پیروزی ایران و ایرانی در همه عرصه ها
  • klh IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    32 1
    کاری کنید ارزونی باشه جوانان ازدواجکنند واشتغال داشته باشند فقط به خاطر خدا