«صدها نفر از هواداران محمود احمدی نژاد رئیس جمهور همزمان با بازگشت وی از سفر نیویورک درفرودگاه مهر آباد تهران با شعار "احمدی زنده باد مشایی پاینده باد" از وی استقبال کردند.»

این خبری بود که مهر از بازگشت رئیس جمهور کشورمان از آخرین سفر به نیویورک مخابره کرد و نوشت: محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از ورود به فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در بازگشت از مجمع عمومی سازمان ملل در جمع صدها نفر از طرفدارانش که در این فرودگاه گرد آمده بودند ، حضور یافت.

گفتنی است حامیان رئیس جمهور با شعارهایی نظیر "صلی علی محمد یاور رهبر آمد"، "محمود دوستت داریم"، "احمدی ساده زیست، ریشه کن صهیونیست"، " چپ، راست، کارگزار، علیه خدمتگذار"و " احمدی زنده باد ، مشایی پاینده باد" تصاویر رئیس جمهور و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دست دارند.

همچنین استقبال کنندگان از رئیس جمهور پلاکاردهایی با مضامینی نظیر "خسته نباشی قهرمان" در دست دارند.

فارس نیز نوشت: رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد از پیگیری مسئله دستگیری بازداشت علی اکبر جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری ایرنا و مشاور مطبوعاتی خود خبر داد.
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشور در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد و در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از دستگیری جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا گفت: بسیار متاسفم که در شرایطی که بسیاری از کشورها منتظر شنیدن نقطه نظرات ملت ایران بودند، چنین اخباری به گوش من می‌رسید.

وی افزود: می‌دانید که در سازمان ملل سخنرانی‌های خوب بسیاری انجام می‌شود اما بسیاری منتظر بودند تا نقطه نظرات ملت ایران را بشنوند و بسیاری از شبکه‌ها در این خصوص در حال ارائه تحلیل بودند.

رئیس جمهور ادامه داد: در آنجا دو طرف سخن خود را مطرح می‌کردند، یکی کشورهای مستقل که ایران به نمایندگی از آنها صحبت می‌کرد و از یک طرف هم نظام سرمایه‌داری که آمریکا نمایندگی آنها را بر عهده داشت.

احمدی نژاد گفت: در چنین شرایطی خبر دستگیری رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور می‌رسد و در صدر اخبار جهان قرار می‌گیرد که من از این بابت متاسفم.

وی افزود: تاسف دیگر من به خاطر اتهام توهین به رهبری است که به طور حتم هیچ ایرانی چنین مسئله‌ای را نمی‌پذیرد و من این مسئله را پیگیری خواهم کرد.

رئیس جمهور گفت: امروز آرمان‌های ملت ایران در سرتاسر جهان همانند آرمان‌های انقلاب اسلامی سال 57 در حال انتشار است.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان در حاشیه بازگشت از سفر به نیویورک و در جمع استقبال کنندگان مردمی از وی که در مسیر ورودی به پاویون ریاست جمهوری فرودگاه مهرآباد اجتماع کرده بودند، با اشاره به اینکه امروز اهداف ملت ایران همانند انقلاب سال 57 و با همان خلوص و زیبایی به تمام دنیا انتشار یافته است، افزود: ملت ما دنبال نجات انسان و استقرار عدالت و آن آرمان‌های بلند است.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امروز مبارزه با ظلم، بی‌عدالتی و جنگ همگانی شده است و این شعارها منحصر به ملت و یا گروه خاصی نیست و حتی مردم آمریکا نیز به دنبال این حقایق هستند، گرچه خفقان رسانه‌ای در آنجا مانع رسیدن این نظرات به ملت آمریکا می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی از سخنرانی‌هایی که در مجمع عمومی سازمان ملل انجام شد، از دیدگاه‌های ملت ما به طرز وسیعی حمایت می‌کرد.

رئیس جمهور ادامه داد: از سویی دیگر هم از طرف مردم عادی و هم از سوی متخصصان و نخبگان این استقبال انجام می‌شد چرا که ما خواهان این هستیم که عدالت و انسانیت در جهان حاکم شود و ملت ما در این زمینه مسئولیت سنگینی دارد.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ملت ما می‌خواهد که در تمام دنیا بداخلاقی نباشد. من جلسه‌ای با 8 تن از مسئولان رسانه‌ای در آمریکا داشته‌ام و یکی از آنها به ما گفت که آیا حکومت شما اسلامی است؟ ‌من به او گفتم چنین حرفی را نزن چرا که ما با حکومت اسلامی فاصله داریم و به دنبال این هستیم که به حکومت اسلامی برسیم و این جزو اهداف اصلی ما است.

رئیس جمهور ادامه داد: عظمت اسلام بالاتر از آن است که متعلق به یک گروه خاص باشد. اسلام از آسمان آمده است و متعلق به همه ملت‌ها است و ما امیدواریم که بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود تصریح کرد: به لطف خدا امروز بسیاری از گره‌ها برطرف شده است و بسیاری از تبلیغات که علیه ملت ایران انجام می‌شد، امروز خنثی شده است. به لطف خداوند نظام سلطه به پایان خود بسیار نزدیک شده است و با عنایت امام زمان ادبیات ایمان به امام و ادبیات ظهور مطرح شد و از سوی تمام جهان مورد استقبال قرار گرفت و این یک لطف الهی برای ملت ایران است.

ایسنا نیز نوشت: احمدی‌نژاد در پایان، از برخی رفتارها در داخل کشور انتقاد کرد و گفت: در این چند روز برخی کارها شد که خوب نبود و بهتر بود انجام نشود اما به شما این اطمینان را می‌دهم که ملت ما به راه خود ادامه خواهد داد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    سوغاتي جي اوردي براي مردم...!!!!!!!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
    • از اینا IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
      1 8
      افتخار، آبرو ، پیروزی، انگشت های V شکل شده، لبخند ، سلام به بهار
  • بدون نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    حالا دو روز دیگه آزاد میشه. عدالت فقط برای بچه های هاشمیه لابد
    • بدون نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
      13 8
      مشاور های رییس جمهور مصونیت دارند
  • عبدالرضا IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    8 43
    خسته نباشی، رییس جمهور شجاع و دلاور.
  • احمد IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    156 9
    بقول عادل فردوسی پوربهتره بگیداستقبال خودجوش !
  • بدون نام IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    167 9
    اگر هر كدام از 160 نفر همراه ايشان فقط 2 نفر به استقبالشان آمده باشد جمعا ميشوند 480 نفر يعني همان چند صد نفري كه در خبر گفته شد!
    • دوست IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
      2 7
      کلا 85 نفر با ایشان به نیویورک رفتند! از خدا بترسید
  • بدون نام IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    91 3
    زنده باد بهار را سه بار گفتید؟؟؟
  • امیر IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    1 2
    آقای رئیس جمهور خسته نباشی خداقوت . باطلاعتان برسانم که بانک ها ارز دانشجویی را قطع کرده اند . خواهشمنداست دراین مورد دستوراتی صارد فرمایید.
  • مریم IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    1 2
    اتهام جوانفکر دروغه!
  • amir.balocg15@yahoo.com IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    1 1
    من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم. من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم اگه گلبرگ بی آبم به شبنم رو نمیارم اگه تشنه تو خورشیدم به سایه تن نمی کارم من اون دردم که هر جایی پی مرحم نمی گرده چه غم دارم اگر دنیا به کام من نمی چرخه من اون عشقم که با هرکس سر سفره نمی شینه من اون شوقم که اشکامو به جز محرم نمی بینه اگه من ساقه ی خشکم به دریا دل نمی بندم اگه بارون پربارم به صحرا دل نمی بندم