عدم حمایت ازرشته دوچرخه سواری تریال یکی ازمشکلات عنوان شده دربخش خوانندگان خبرآنلاین بود. شکریان مدیرروابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری درپاسخ گفت این دوچرخه سوار برای حمایت های مالی باید جذب باشگاه های حرفه ای این رشته شود.

امین زارعی یکی از خوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:« من یک دوچرخه سوار در رشته ی تریال هستم که نزدیک به 2سال است که به طور حرفه ای این رشته را دنبال می کنم، ولی به طور کلی هیچ ارگان یا سازمانی از ما حمایت نمی کند؛ ممنون میشوم اگر قدری ناچیز امکانات برای ما دوچرخه سوار ها به خصوص رشته ی تریال بگذارید. با تشکرامین زارعی از تهران»
شکریان مدیرروابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری بااشاره به جدید بودن رشته تریال دراین فدراسیون عنوان داشت:«خوشبختانه بودجه این رشته تایید شده و اولین دوره مسابقات آسیایی آن نیزدر 12 آبان ماه سال جاری برگزارخواهد شد. ازسوی دیگرهم اکنون این رشته به ریاست آقای اقدایی مسابقات قهرمانی اش را نیزبرگزارمی کند. پس اگراین دوچرخه سوارعضو یکی ازباشگاه های حرفه ای رشته تریال شود می تواند ازحمایت های این باشگاه ها برخوردارشود.»
وی افزود:« از سوی دیگراگراین دوچرخه سوار تاکنون نتوانسته باشگاهی برای خود بیابند می توانند درکمیته این رشته در فدراسیون تست بدهند تا سطح ورزشی اش مشخص شود و یا به مدرسه دوچرخه سواری مراجعه کنند. بهرحال ما اطلاع چندانی از سن و سطح قابلیت های این دوچرخه سوار نداریم. او باید این مراحل را طی کند تا به یک باشگاه حرفه ای معرفی شود.» شکریان ادامه داد:«البته یکی ازراه ها نیزمکاتبه با کمیته فدراسیون است تا درصورت تایید به یکی ازباشگاه های حرفه ای دوچرخه سازی رشته تریال معرفی شود.»

 

45235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 240331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =