ایسنا نوشت:

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از دیدار اعضای این کمیسیون با علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، برای برخی تبادل نظرها خبر داد.
سیدعلی طاهری با بیان این مطلب توضیح داد: اختلاف نظرهایی در خصوص ارجاع برخی طرح‌ها و لوایح به کمیسیون‌ها وجود داشت؛ بنابراین در همین راستا رییس مجلس در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی حاضر شد و ضمن تاکید بر اولویت خود بر فعالیت‌های فرهنگی و تاکید ویژه خود برای رسیدگی به مسائل فرهنگی، آقای ابوترابی را که مسئول ارجاع طرح‌ها و لوایح به کمیسیون‌ها هستند برای حضور در جلسات آینده کمیسیون فرهنگی و رسیدگی و اصلاح این موضوع معرفی کرد.
وی همچنین از بررسی کلیات طرح نظام جامع رسانه‌های همگانی در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی خبر داد و گفت: گزارشی از روند رسیدگی به این طرح در مجلس هشتم توسط اعضا ارائه و قرار شد در اولین فرصت پس از پایان رساندن طرح صداوسیما، در جلسه‌ای با نماینده دولت و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.
نماینده مردم گرگان همچنین از بحث در خصوص فیلم لاله در جلسه امروز خبر داد و اظهار کرد: با توجه به جمع‌بندی‌های کارگروه مربوطه، قرار شد فیلمنامه این فیلم با حضور هنرمندان و کارشناسان متخصص در کارگروه بررسی شود و پس از جمع‌بندی‌های نهایی، کمیسیون درباره آن تصمیم‌گیری کند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان یادآور شد: جلسات بعدی این کمیسیون درهفته آینده برای ادامه بررسی طرح قانون صداوسیما تشکیل خواهد شد.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 234136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =