رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مقام جانبازان و ایثارگران بسیار بالاست و به طور حتم این افراد منشأ خیر و برکت برای کشور هستند.

علی لاریجانی روز پنجشنبه با بهزاد نورانی جانباز 70 درصد قطع نخاع دیدار کرد و از مشکلات این جانباز اطلاع یافت.
در این دیدار زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز رئیس مجلس را همراهی می‌کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرار بود لایحه حمایت از ایثارگران به مجلس تقدیم شود گفت: به طور حتم باید از این گونه افراد بیش از پیش حمایت شود.
لاریجانی همچنین به افتخارآفرینی ورزشکاران کشتی‌گیر و وزنه‌بردار در المپیک 2012 لندن اشاره کرد و افزود: خوشبختانه ورزشکاران در این مسابقات دستاوردهای بسیار خوبی برای کشور به همراه آوردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مقام جانبازان و ایثارگران به ویژه بهزاد نورانی بسیار عالی و بالاست اظهار داشت: از خداوند متعال می خواهم که به شما عزت روزافزون دهد.
همچنین زریبافان در این دیدار با بیان اینکه هم‌اکنون حدود 8 میلیون مدرک برای زنده‌سازی اتفاقات هشت سال دفاع مقدس جمع‌آوری شده است گفت: بنیاد امور ایثارگران برنامه زیادی برای این موضوع دارد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ارائه لایحه حمایت از ایثارگران به مجلس افزود: این لایحه برخلاف تصور مردم موضوع جدیدی نیست؛ بلکه فقط قوانین قبلی را ساماندهی می‌کند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 234650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
    1 0
    ابتدای کاندید شدن احمدی نژاد برای ریاست جمهوری بخشنامه کردند و مجوز واردات یک اتومبیل به هر جانباز دادند و لی فقط حرف تبلیغاتی بود و هیچ وقت عملی نشد !!!!!!!
  • داریوش DE ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
    4 0
    جدا از هرگونه گرایش سیاسی باید پذیرفت امنیت امروز ما مرهون فداکاری این عزیزان است هرگونه حمایتی چه مادی و چه معنوی از این عزیزان باز هم جوابگو رشادت انان نیست گرچه متاسفانه گمان کنم تبلیغات این کمکها بیشتر از اصل آن است بقول معروف توش خودشون رو کشته بیرون مروم رو
  • بدون نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    0 0
    جلوی ريخت و پاش تو بنياد را بگیرید نه جلوی هزینه درمان جانبازان را ،بفرمائید به آقای لاریجانی قانون حمایت از ایثارگران چي شد؟
  • جانباز زیر 25% IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
    1 1
    آیادر لاحیه خدمت رسانی به ایثارگران اسمی از جانبازان زیر 25% وجود دارد