جدیدترین کتاب جی‌کی‌رولینگ بعد از مجموعه هری پاتر، در دست انتشار است و انتشارات لیتل براون جلد نهایی این کتاب را رونمایی کرده است.

این کتاب که درباره نوجوانان نوشته شده، قرار است 27 سپتامبر(6مهر)  از سوی این ناشر وارد بازار کتاب شود ولی نوع انتخاب جلد کتاب با گذاشتن یک ایکس بزرگ وسط جلد کمی عجیب به نظر می رسد.

 

«جای خالی اتفاقی» نام این رمان 512 صفحه ای است که داستان آن مربوط به شهری است که توسط انتخابات شورای محلی به هم ریخته. کتاب با مرگ اتفاقی و غیر منتظره «بری فیربرادر» شروع می شود که مرگش در سن 49 سالگی جایی برای شورای محلی باز می کند و...

 

 

سخنگوی فروشگاه واتر استون یکی از کتابفروشی های معتبر در انگلیس می گوید در حالی که چنین تصویری برای کتاب قوی به نظر می رسد، ولی موجب مبهم شدن طرح اصلی داستان است.

 

این در حالی است که طرح جلد کتاب هیچ کلیدی برای موضوع داستان ارائه نمی کند و به نظر می رسد رولینگ دوباره می خواهد بازی حدس زدن از سوی مخاطبان خود را ادامه دهد.

 

به گفته کارشناسان رولینگ با این کار توانسته نظر مخاطبان خود را جلب کند و از هم اکنون درخواست برای فروش این کتاب را افزایش دهد.

 

رولینگ توانسته با فروش مجموعه هری پاتر حدود 620 میلیون پوند درآمد کسب کند که درآمدهای حاصل از حق التالیف از فیلمها و تبلیغات و ... را نیز باید به آن اضافه کرد.

 

ایندیپندنت/ 3جولای/ ترجمه محمد حسنلو

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =