معمولا همیشه روستاها نسبت به شهرهای کلان و حتی شهر ستانها از امکانات کمتری برخوردار هستنداما یکی از خوانندگان خبرآنلاین می گوید مردم یکی از روستا های استان تهران(خجیر)حتی از ابتدایی ترین امکانات محروم هستند.

یکی از کاربران خبر آنلاین در این رابطه می گوید:
روستای ما (خجیر) در 12 کیلومتری تهران واقع شده است و دارای100 هزار خانوار است .این در حالی است که اهالی روستا فاقد آب لوله کشی،برق،گاز و..هستند حال با توجه به این مشکلات وکمبود ها اهالی روستا باید چگونه زندگی کنند؟
اما محمد رضا محمودی معاون عمرانی استانداری تهران این موضوع را کاملا تکذیب می کند و در این رابطه این طور توضیح می دهد که ما در استان تهران هیچ روستایی نداریم که فاقد امکاناتی همچون گاز ،آب،برق و....باشد.و تنها در بخشی از منطقه خجیر عده ای بطور غیر قانونی ساخت و ساز کرده بودند که ما  آن قسمت را خراب و تخلیه کردیم و قاعدتا در مناطقی که غیر قانونی ساخت و ساز شده امکانات رفاهی وجود ندارد.
45236

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    7 0
    جهت اطلاع آقای محمد رضا محمودی معاون عمرانی استانداری تهران عرض میکنم که روستای بوجان در محدوده لواسان فاقد آب شرب بهداشتی و دائم میباشد و پیگیریهای انجام شده نیز تاکنون به نتیجه خاصی نرسیده.هزینه احداث منبع و لوله کشی و امکانات موجود نیز توسط اهالی تامین شده است.
  • روستایی IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    9 0
    به قول معروف یزد دوره ولی گز که نزدیکه! بفرمایید بیایید از نزدیک ببینید. تازه عکستون هم که مال همونجا هست کاملا" گویا است که تیرهای برق سیم ندارند! ممنون از سلیقه شما. فاصله تا تهران 12 کیلومتره!
  • عبدالمالکی IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    8 0
    با سلام: من به عنوان یک مطلع از اون روستا عرض میکنم که ساخت و ساز غیر مجاز هیچ ربطی به عدم امکانات خجیر ندارد برای مثال مدرسه روستا سال 1348 تاسیس شده و کلی هم خونه قدیمی اونجاست که برق ندارند.
  • ملاردی IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    0 0
    اقا شهرستان ما هم واقعا نوبر از همه لحاظ بخصوص مسولینش فرماندار خوزستانیه شهردار آملیه معاونانش اسلامشهری که سبزی بوده از هر استان نماینده داریم الا بومی نمایندمان هم بیجاریه
  • بدون نام IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    8 0
    تکذیب! خدا پدر اونی رو که واژه تکذیب رو درست کرد بیامرزه که کارها رو راحت کرد. بدبختها میگن برق نداریم اینها میگن دارن!
  • بدون نام IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    0 12
    خجیر دوتا مساله مهم داره که کسی نباید اونجا ساکن بشه، اول منطقه حفاظت شده پارک ملی خجیر دوم منطقه پارچین
    • بدون نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
      6 0
      اول شما چیکاره اید؟ دوم دولت اونجا رو منطقه گردشگری اعلام کرده! سوم باغات و املاک روستایی ها رو بخرند تا برن!
    • بدون نام IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
      3 0
      اگه واقعا" اینجوره چرا آقای رییس جمهور گفت اینجا رو تفریگاه مردم میکنیم؟ پارچین چه ربطی به خجیر داره؟ اون 30 کیلومتر اونورتره! منطقه حفاظت شذه هم که بالادست جاده است! چه ربطی به روستای خجیر داره؟ اگه واقعا" ا.ن منطقه رو میخوان چرا حق و حقوق مردم رو نمیدن و فقط اونا رو عذاب میدن؟ میخوان مفتی املاک اونجا رو صاحب شن؟
  • عمونظر IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    8 0
    سلام لطفاتکذیب نکنید.چراکه خاورشهرهم درمنطقه 15شهرداری تهران فاقدآب آشامیدنی ودسترسی به اینترنت میباشد.ومردم این منطقه وروستاهای اطراف آن آب آشامیدنی موردنیازشان راخریداری میکنندواین درحالی است که روستای نزدیک آن به فاصله2کیلومترازخاورشهرنه آب آشامیدنی دارندونه حتی اینترنت دیال آپ،سرعت اینترنت به قدری پائین است که حتی صفحات گوگل رابازنمیکند(خاورشهردرجنوب شرقی تهران درکمتراز10کیلومتری مرکز شهرقراردارد)
  • آل آقا IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    15 0
    بنده هم بعنوان یکی که اقوامم ساکن روستای خجیر هستند این تکذیب آقای محمودی را به شدت تکذیب میکنم. ایشان با این تکذیب به شعور مردم توهین میکنند. این که اونجا هیچ امکاناتی نداره امری معلوم و قابل دیدن است.
  • مرتضی A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 0
    روستای بوجان در شهر لواسان فاقد آب آشامیدنی هست لطف پیگیری کنید