همزمان با انتشار چاپ چهارم کتاب و در پی درخواست بخش فارسی کتابخانه ملی استرالیا، یک نسخه از «خبرنگار ژنرال دوگل» تحویل این مرکز فرهنگی شد.

به گزارش خبرآنلاین، «خبرنگار ژنرال دوگل» سومین کتاب کامران نجف زاده که پشت صحنه برخی وقایع خبری سالهای اخیر و نکات جالبی از تجربیات وی در عرصه رسانه و ارتباطات را شامل می شود، به تازگی منتشر شده که در کمتر از دوماه با استقبالی کم نظیر مواجه شد و اکنون به چاپ چهارم رسیده است.

 

مدیر انتشارات شهرقصه با اعلام این نکته، از درخواست بخش فارسی کتابخانه ملی استرالیا خبرداد و افزود: مراحل قرارداد برای ترجمه کتاب به انگلیسی و توزیع آن در استرالیا نهایی شده و به زودی علاوه بر پاریس این کتاب در سیدنی نیز به زبان انگلیسی منتشر خواهد شد.

 

 


وی همچنین به نامه دو روزنامه نگار مشهور فرانسوی به نام های پل بالتا و جک برد اشاره کرد و گفت: آقای پل بالتا که از محبوب ترین روزنامه نگاران فرانسوی است و زمانی در نوفل لوشاتو نخستین مصاحبه های لوموند را با امام خمینی(ره) تهیه کرد قرار است برای نمایشگاه کتاب و افتتاح غرفه کتاب خبرنگارژنرال دوگل به تهران بیاید.
 

بنابراین گزارش، کتاب «خبرنگار ژنرال دوگل» شامل یادداشت‌ها و برداشت‌های شخصی نویسنده از رویدادهای مهم 10 سال اخیر و در بردارنده نکاتی از پشت صحنه حوادث مهمی است که نویسنده در آن‌ها حضور داشته است. کتاب نجف‌زاده، در 148 صفحه سرفصل‌های مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به «آسو دختر کردستان»، «مصاحبه با لری کینگ»، «نرگسی‌ها»، «خاطرات عاشقانه»، «تلخه نارنج»، «نامه خبرنگار ژنرال دوگل» و «چطور زنده بمانیم» اشاره کرد.

 

این کتاب با قیمت 6هزار تومان منتشر شده است.
 

ساکنان پایتخت، برای تهیه این کتاب کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 208302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =