۰ نفر
۲۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۱:۵۹

کتاب «بن لادن‌ها» که با تمرکز بر زندگی رهبر گروه القاعده نوشته شده با ترجمه کیهان بهمنی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.


محمد علی جعفریه، مدیر انتشارات ثالث گفت: انتشارات ثالث با بیش از 50 عنوان کتاب جدید در بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب حاضر خواهد شد. او همچنین از رونمایی هزارمین کتاب این انتشارات در نمایشگاه کتاب خبر داد. گزیده ای از اظهارات او در گفتگو با فارس را در ادامه می خوانید:

 

- با توجه به اینکه در نمایشگاه تنها کتاب‌های چاپ شده در سه سال اخیر اجازه حضور دارند، در نمایشگاه امسال بیش از 500 عنوان کتاب از سوی ثالث به مخاطبان ارائه خواهد شد. این کتاب‌ها در موضوعات ادبیات ایران و جهان، فلسفه و علوم اجتماعی، تاریخ و خاطرات سیاسی، بهداشت، دین و عرفان و کودک و نوجوان خواهند بود.

 

- در بخش متون کهن فارسی، دیوان وحشی بافقی و مجموعه اشعار ناصر خسرو و در بخش داستان فارسی نیز، «ماجرای خونزاد» نوشته امین و مصطفی حسینیون، مجموعه داستان «هیچ وقت پای زن‌ها به ابرها نمی‌رسد» نوشته مرضیه سبزعلیان و رمان سه جلدی «کیل کمال» در نمایشگاه عرضه خواهند شد.

 

- «ژنرال در هزار توی خود»، «نوشته‌های کرانه‌ای»، «داستان مرموز» و «برای سخنرانی نیامده‌ام» از مارکز، «نفر هفتم» موراکامی، «احضار روح» و «دست نوشته‌ها نمی‌سوزند» از بولگاکف و «پاسکا دختر اهل نوئورو» آخرین کتاب دِلِتا از جمله کتاب‌هایی هستند که اگر چه برخی از آنها در سال 90 منتشر شده‌اند اما برای اولین بار در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

 

- در بخش کتاب‌های تاریخی، کتاب بسیار مهمی با عنوان «بن لادن‌ها» برای نمایشگاه عرضه خواهد شد. این کتاب با تمرکز بر زندگی بن لادن نوشته شده و توسط کیهان بهمنی ترجمه شده است. همچنین کتاب «خاطرات شعبان جعفری» با چاپ یازدهم در نمایشگاه عرضه می‌شود.

 

- در مجموعه شعر ترجمه شده، کار بسیار قابل توجهی با عنوان «غوطه خاطرات در چشمه خیال» که گزیده مفصلی از بهترین شعرهای لورکا است با ترجمه فواد نظیری در نمایشگاه حاضر خواهد شد. این اشعار از انگلیسی به فارسی بازگردانده شده‌اند اما با فرانسه و اسپانیایی نیز تطبیق داده شده‌اند.

 

- قرار است مجموعه کتاب های کلاسیک را برای نوجوانان ترجمه کنیم و از این مجموعه که بالغ بر 100 عنوان کتاب است، 4 کتاب «آرزوهای بزرگ»، «سفرهای گالیور»، «درنده باسکرویل» و «تام سایر» آماده شده‌اند که در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    12 0
    تیترهاتون سردرگم میکنه آدمو !!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    7 2
    خیلی کلکی!!! زیاد اذیت کنی اصلا توی سایت نمیایم ها!!!