مرکز خبر حوزه نوشت:

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که حوزه در عرضه تولیدات خود به بیرون از حوزه، موفق عمل نکرده است، گفت: بسیاری از دست‌آوردهای حوزه بی‌اطلاع هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی امروز در مراسم رونمایی از تولیدات رسانه‌ای دفتر تبلیغات اسلامی که در سالن جلسات حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: اگر تنها هدف روابط عمومی ارائه گزارش فعالیت‌ها باشد،‌کافی نیست.
وی ادامه داد:‌ هدفی که در معرفی فعالیت‌ها باید در نظر گرفته شود، ارشاد و راهنمایی مردم به عنوان خدمت گیرنده، برای بهره‌مندی از خدمات موجود می‌‌باشد.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با تأکید بر این که در این عرصه نباید دچار خودنمایی و یا بزرگ‌نمایی شد، اظهار داشت:‌ اگر انسان به معنویت اخلاق و اسلام توجه داشته باشد،‌ هیچ‌گاه دچار بزرگ‌نمایی و خودنمایی نمی‌شود.

وی افزود:‌ ما باید به دنبال ارتباط‌گیری درباره اطلاع‌رسانی به آحاد مردم برای بهر‌مند نمودن آنها از تولیدات خود باشیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی انتظار از روابط عمومی دفتر تبلیغات را منتقل کردن ضعف‌ها و نارسایی‌ها، در کنار دیگر امور دانست و گفت:‌ از طریق روابط‌عمومی‌ها، مدیران باید نسبت به کاستی‌ها و انتظاراتی که از بیرون سیستم وجود دارد نیز به مدیران مربوطه تبیین شود.
وی به نقش مهم روابط عمومی در عرصه تولیدات داخلی سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی نهاد‌های حوزوی، باید کاری کنند که تولیدات این مراکز به خانه‌ها نفوذ کند. این که تولیدات ارزشمندی در حیطه کتابخانه‌های داخلی باقی بماند، کارآیی چندانی ندارد.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که حوزه در عرضه تولیدات خود به بیرون از حوزه، موفق عمل نکرده است، گفت: بسیاری از دستاوردهای حوزه بی‌اطلاع هستند.
وی افزود:‌ علاوه بر این که همگان باید نسبت به تولیدات حوزوی آشنا شوند، باید شرایط را برای تهیه آسان آن نیز در سراسر کشور فراهم گردد. حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی با تأکید بر این که همه افراد، نیازمند موعظه هستند، ادامه داد: با توجه به سیره بزرگان و اولیاء الله، در می‌یابیم که همواره نیازمند موعظه هستیم .
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    33 0
    کدام دستاوردها؟