رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: در ماه محرم امسال با وجود مشکلات مالی، 6 هزار مبلغ دین به سراسر کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمویم دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران حجت‌الاسلام دکتر احمد واعظی امروز پنجشنبه در گردهمایی بزرگ مبلغان که در مدرسه علمیه فیضه قم برگزار شد با اشاره به مشکلاتی که در اعزام مبلغ وجود دارد اظهار کرد: روحانیون و طلاب ما در صحنه‌های مختلف آزموده شده‌اند و با کمترین چشم‌داشت هرگز رسالت دینی خود را فراموش نمی‌کنند.

وی افزود: مبلغان خود را سرباز حضرت ولی عصر(عج) می‌دانند و در برابر رسالت اولیای دین مسئول می‌دانند و با وجود مشکلات زیاد، رسالت دینی خود را فراموش نمی‌کنند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه ادامه داد: ما از نظر اعزام مبلغ در ماه محرم مایوس بودیم، اما با تلاش‌های انجام شده، بیش از 6 هزار نفر از مبلغان به سراسر کشور اعزام می‌شوند.

وی به هجمه فرهنگی دشمنان علیه مکتب اهل بیت(ع) اشاره کرد و افزود: دشمنان عزم خود را جزم کرده‌اند و بنیه اعتقاد مردم ما را نشانه رفته‌اند و با بیان شعارهای ظاهر فریب، با مردم ما سر جنگ دارند و امیدواریم شما مردان بااخلاص که با دلی مالامال از عشق به اهل بیت(ع) قدم در عرصه تبلیغی می‌گذارید در تقویت ایمان و مقاومت مردم انجام وظیفه کنید.

حجت الاسلام واعظی با بیان اینکه خداوند متعال از دین خودش یاری می‌کند تصریح کرد: خداوند دینش را با مردان الهی و تبلیغ یاری می‌کند و اگر ما درس و بحث را رها نکنیم و به تبلیغ دین نپردازیم این طور نیست که دین خدا باقی بماند.

به گفته واعظی، مکتب حسینی و اهل بیت(ع) یک مکتب حیات بخش و ماندگار است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 256656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
    0 0
    میخواستم به هموطنانم پیشنهادکنم امسال نذورات خود را به کمک برای تهیه داروهای کمیاب برای بیماران خاص اختصاص دهند
  • بدون نام US ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
    0 0
    مردم مبلغ می خواهند چه بکنند با شکم خالی --دارو و شیرخشک نیست .مبلغ بفرستید برای کسانی که با ارز دولتی خودرو وارد کردند انها را ارشاد بکند نه زن بچه مردم که دارو وشیرخشک ندارند