فروش آی‌پد باعث شد تا شرکت اپل در سه ماهه پایانی سال 2011، شرکت HP را پشت سربگذارد و به بزرگترین تولید کننده کامپیوترهای شخصی جهان تبدیل شود.

در سه ماهه چهارم سال گذشته، تقاضا برای کامپیوترهای تبلت باعث رونق 16درصدی بازار کامپیوترهای شخصی و رشد این بازار به حجم 120 میلیون دستگاه شده‌است. در این بین شرکت اپل بیشترین سهم از فروش کامپیوترهای شخصی و تبلت را دارد. و این استقبال تا جایی ادامه داشت که از ماها قبل که شایعاتی مبنی بر رونمایی از ای‌پد 3 شرکت اپل به گوش رسید ، طرفداران این برند هر روز در انتظار این رونمایی روزشماری می کردند و تاریخ های مختلفی را گمانه زنی می کردند ، برخی می‌گفتند که آی‌پد3 در روز تولد استیو جابز به عنوان هدیه تولد به وی، رونمایی خواهد شد و گروهی دیگر با اشاره به آی‌فون 4S که قرار بود در تابستان عرضه شود و در نهایت پاییز این اتقاق افتاد، می‌گفتند: «اپل اصولا کمپانی است که به راه‌اندازی شایعات علاقه دارد و یکی از این شایعات هم در حال حاضر در مورد اعلام یا عرضه آی‌پد 3 است.» زمان گذشت تا اینکه میانه های ماه دی تمامی خبرگزاری‌ها از آمدن این ای‌پد تا 3 ماه بعد از آن تاریخ خبر دادند و گروه های خبری بزرگ شروع به گمانه زنی‌های متفاوتی کردند برخی می‌گفتند این ای‌پد به صورت موقت ارائه می شود تا پلی باشد برای ای‌پد 4 و برخی دیگر این نسخه را نسخه کاملی می‌دانستند که به راحتی جای ای‌پد 2 را خواهد گرفت. اما دسته‌ای دیگر تصویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌کردند که حاکی از آن بود که محصول جدید اپل قرار است Ipad HD باشد.
علاوه بر این شایعات حتی M.I.C. Gadget یک وبلاگ چینی در یکی از پست‌های خود نوشت: دقیقا می‌داند شیشه جلو و پوسته عقبی و کلا قاب تبلت آینده اپل چه شکلی خواهد داشت. بنابراین چند روز مانده به رونمایی این دستگاه یک ویدئو کلیپ از آنچه مونتاژ کرده روی اینترنت قرار داد.
 

ای‌پد جدید معرفی شد
این شایعات همین طور ادامه داشت تا اینکه ابتدای همین هفته خبر رسید که اپل خود را برای رونمایی از نسخه جدید آماده کرده است. اپل محل برگرازی کنفرانس خبری خود را در مرکز هنرهای منطقه یربا بیونا واقع در شهر سانفرانسیسکو آماده کرده بود و همه خبرنگاران و دوستداران ای پد را حدود ساعت 21:30 به وقت تهران در روز چهارشنبه 17 اسفند ماه گرد هم آورده بود. همگی آنان در انتظار رونمایی از ای پد 3 بودند و خبرهای خود را به صورت لحظه به لحظه به روز می کردند.[ گزارش لحظه به لحظه از برنامه رونمایی نسل جدید ای پد].

تیم کوک، مدیر عامل اپل به سالن وارد شد و بعد از اعلام آمار معرفی نرم افزار های تازه شروع به معرفی ای پد جدید می کند، معرفی محصول جدید اپل که نه ipad3 است و نه ipad HD؛ در حقیقت این نسخه جدید بدون هیچ نام خاصی با عنوان The New iPad دیروز در این مراسم معرفی شده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 202848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Cc NL ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    16 18
    بدتر اینکه تنها چند ساعت قبل از این رو نمایی دلمونو برای ای پد HD صابون می زدیم ....
  • محمد IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    29 16
    زنده باد اپل ...
  • بدون نام IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    2 2
    فقط1100نوکیا