یکی از منابع نزدیک به سازندگان اپل در چین که نامش را فاش نکرده است؛ بیان کرده که آی‌پد 3، 24 فوریه یعنی دقیقا سالروز تولد استیو جابز عرضه می‌شود.

Digitaltrends نوشت: هدیه کریسمس این بار شایعاتی درباره آی‌پد 3 و تاریخ اعلام نشده عرضه نهایی آن است. این تاریخ احتمالا 24 فوریه روز تولد استیو جابز خواهد بود البته با توجه به آنچه که منبعی ناشناس نزدیک به سازندگان چینی اپل در تایوان، به یک روزنامه چینی زبان به نام Economic Daily News گفته است.

با این حال خیلی مشخص نیست که این تاریخ مربوط به عرضه نهایی محصول است یا فقط اعلام آغاز فروش. اگر چه 9to5mac خاطر نشان کرده که اپل همواره به صورت سنتی محصولاتش را روز جمعه عرضه کرده و 24 فوریه هم جمعه است.
بنا به آنچه منابع خبری می‌گویند به همه کارمندانی که در کمپانی‌های اپل بر روی آی‌پد 3 کار می‌کنند گفته شده است که حجم کار آنها در اوایل سال نو  بسیار سنگین خواهد بود. گزارشات در مورد یکی از تولیدکنندگان اپل به نام Foxconn حاکی از آن است که این کارخانه به کارمندانش اجازه نخواهد داد بیشتر از 5 روز برای تعطیلات مرخصی بگیرند. شاید علت آن است که عرضه اولیه اپل بیش از 4 میلیون واحد خواهد بود.
البته به خاطر داشته باشید که اینها همه شایعه است و ما همچنان باید منتظر بمانیم و ببینیم که در سال آینده چه پیش خواهد آمد. حتی اگر شواهد زیادی برای تایید این شایعات وجود نداشته باشد؛ در اینکه سومین آی‌پد به زودی عرضه خواهد شد شکی وجود ندارد. اپل اصولا کمپانی است که به راه‌اندازی شایعات علاقه دارد و یکی از این شایعات هم در حال حاضر در مورد اعلام یا عرضه آی‌پد 3 است. در مورد آیفون 4S هم همین حرفها بود و با اینکه قرار بود در تابستان عرضه شود در نهایت در پاییز این اتقاق افتاد .
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    6 1
    من که برای خریدنش روز شماری میکنم!