اپل قصد دارد بزودی یک کنفرانس خبری ویژه در نیویورک برگزار کند. شایعات فراوانی درباره موضوع این کنفرانس مطرح شده است

به گزارش Cnet وبلاگ TechCrunch هم روی همین موضوع متمرکز شده و گفته بود، یک منبع خبری مدعی شده این کنفرانس احتمالا درباره انتشارات و iBook های جدید خواهد بود. این منبع خبری دقیقا نگفته است که اپل چه چیزی را در این کنفرانس اعلام خواهد کرد اما نظرش این است که سازندگان آی‌فون از هیچ سخت افزار جدیدی رونمایی نخواهند کرد. این منبع خبری همچنین معتقد است که این کنفرانس قصد تبلیغ برای پلت فرم جدید آیفون و iAD را هم ندارد.
All Things Digital هم با استناد به منابع موثق همین خبر را منتشر کرد. با اینکه خیلی ها امیدوارند که اپل در این کنفرانس نوید حضور آی‌پد جدید را بدهد و شایعات فراوانی هم درباره تلویزیون اپل بر سر زبان هاست منابع خبری بیشتر معتقدند که موضوع باید به هر حال مربوط به وسایل رسانه ای باشد. انتظار می رود که ادی‌کو ، رئیس بخش نرم‌افزار و خدمات اینترنت اپل هم در این کنفرانس حضور داشته باشد.
این ایده که کنفراس در مورد انتشارات و iBook ها خواهد بود منطقی‌تر به نظر می رسد؛ به خصوص با توجه به اینکه خود شرکت هم در گزارش‌ها این کنفرانس را با همین نام آورده است. علاوه بر این به طور معمول اپل باید برای عرضه آی‌پد جدید کمی منتظر بماند. این کمپانی در سال گذشته، از آی‌پد دو هم تا ماه مارچ رونمایی نکرد.
اینکه اپل در آخر این ماه، تلویزیون جدید خود را معرفی خواهد کرد شاید برای برخی ها خیلی هیجان انگیز باشد اما این کمپانی در آخرین گزارش هایی که درباره این تلویزیون داده اعلام کرده که تنها موفق به تولید نمونه اولیه آن شده و اگر مراحل بعدی به خوبی پیش نرود، ممکن است تولید آن را متوقف کند.
تا کنون خود اپل خبر برگزاری کنفرانس در اواخر ماه جاری را تایید نکرده است. همچنین این کمپانی پاسخی به تقاضای CNET برای کامنت گذاشتن در مورد خبر TechCrunch هم نداده است اما مشخص است که با توجه به زمان برگزاری کنفرانس اپل تا وقتی که همه چیز آماده نشود هیچ اظهار نظری درباره جزئیات آن نخواهد کرد.
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =