آی‌پد 3 که فروش آن تا 3ماه دیگر قطعی شده قرار است یک پردازنده 4هسته‌ای داشته باشد

به نوشته Cnet، گروه خبری بلومبرگ بر اساس گفته‌های شرکای تولیدی اپل در آسیا اعلام کرد که این کمپانی قصد دارد آی‌پد 3 را تا 3 ماهه اول سال جاری میلادی روانه بازار کند و خبر دیگر این که این آی‌پد جدید قرار است با یک پردازنده 4 هسته ای کار کند. انتظار می‌رود که آی‌پد 3 پول سازترین تولید اپل در سال جاری باشد.
در گزارش بلومبرگ همچنین آمده است که انتظار می رود حجم تولیدات این کارخانه در ماه فوریه افزایش یابد.
اگر بلومبرگ درست حدس زده باشد، احتمالا اپل شاهد کاهش سرعت فروش آی‌پد 2 نیز خواهد بود. البته همین الان هم آی‌پد 2 با وجود کیندل فایر آمازون ضربه خورده است. گمانه زنی‌ها حاکی از این است که اپل آی‌پد دو را با استراتژی فروش چند قیمتی حفظ خواهد کرد.
پایپر جفری تحلیلگر Gene Munster گفت: مدل احتمالی این است که آی‌پد 3 به راحتی جای آی‌پد 2 را می‌گیرد البته اگر اپل، آی‌پدها را با قیمت‌های متفاوت عرضه کند احتمالا فروشی بیش از تخمین‌های ما خواهد داشت. برآوردهای فعلی ما رشد 11 درصدی فروش آی‌پد با افزایش قیمت 30 درصدی است.
کریگ ایروین، تحلیگر ارواق بهادار موسسه Wedbush هم در یادداشت تحقیقاتی دیگری گفته است که احتمالا نقطه قوت و مزیت آی‌پد 3 باتری آن خواهد بود. تامین کنندگان معروف باتری مثل Simplo،Dynapack و Polymore احتمالا در این میان سود خواهند کرد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =