انتشارات زعفران پنج جلد از مجموعه «قصه‌های نو برای من و تو» را منتشر کرد که توسط «کیانگ این‌لی» از زبان کره‌ای به فارسی ترجمه شده‌اند.<BR>

ایبنا گزارش داد: این مجموعه شامل داستان‌هایی از زبان حیوانات به قلم نویسندگان مختلف نوشته شده است. «خرس کوچولو و ماهی آرزوها»، «رازهای بابابزرگ قورباغه»، «کی از گرگ بد گنده می‌ترسه؟»، «گربه‌ ماجراجو» و «با من عروسی می‌کنی؟» عناوین این مجموعه‌اند که «کیانگ این‌لی» آن‌ها را از زبان کره‌ای به فارسی ترجمه کرده است.

 

«رازهای بابابزرگ قورباغه» نوشته «کیکو کاسزا» است که در آن ارتباط میان نسل‌ها را در قالب اتفاقاتی که میان پدربزرگ و نوه‌اش می‌افتد بیان می‌کند:‌ «روزی قورباغه کوچولو و بابابزرگ قورباغه توی جنگل قدم می‌زدند. بابابزرگ به قورباغه کوچولو گفت: تو داری کم‌کم بزرگ می‌شوی و باید خیلی چیزها را یاد بگیری. تو باید بدانی که ما دشمن‌های زیادی داریم.
قورباغه کوچولو پرسید: بابابزرگ! باید چی‌کار کنیم؟
بابابزرگ جواب داد: تو باید رازهایی را بدانی...»

 

«سایمن پاتک» نیز در کتاب «کی از گرگ بد گنده می‌ترسه؟» داستان گرگی را روایت می‌کند که برای جلب اعتماد دیگر حیوانات جنگل تلاش می‌کند: «گرگ بد گنده تنهای تنها بود. او هیچ دوستی نداشت. با خودش فکر کرد: چرا من هیچ دوستی ندارم؟ شاید چون هیکلم بزرگ و ترسناک است! یا شاید هم چون گرگ بدی هستم.
گرگ بد گنده با خودش گفت: باشد! از این به بعد دیگر کار بدی نمی‌کنم. دلم می‌خواهد گرگ خوبی باشم. این‌طوری حتماً دوست پیدا می‌کنم...»
این کتاب با تصاویری از «لین چپمن» همراه است.

 

«خرس کوچولو و ماهی آروزها» اثر «دبی گلیوری» هم درباره خانواده‌ای است که در دره پاپانا زندگی می‌کنند و همیشه از باران و سرمای برف و گرمای آفتاب ناراضی‌اند. یک روز پری‌های برف و باران و خورشید تصمیم می‌گیرند درس با ارزشی به این خانواده بدهند تا دیگر غر نزنند.

 

داستان‌های «گربه ماجراجو» اثر «لوفن» و «با من عروسی می‌کنی؟» نوشته «ایزا تراپانی» نیز غیرمستقیم به موضوعاتی مانند اهمیت خانواده و توجه در انتخاب دوستان می‌پردازند.

هر یک از کتاب‌های مجموعه‌ی «قصه‌های نو برای من و تو» سه هزار تومان قیمت دارد.
 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ها (درصورت توزیع در بازار نشر)  می توانند با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 202078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =