کاتوزیان گفت که لیست «صدای ملت» با اصلاح‌طلبان ائتلاف نمی‌کند. همچنین ابراهیم انصاریان گفته که اصلاح طلبان با شمایل جدید آمده اند.

سخنگوی جبهه منتقدان دولت دهم با رد هرگونه ائتلاف با اصلاح‌طلبان گفت: اعضای جبهه ما معتقدند دولت دهم قانون‌گریز است. حمیدرضا کاتوزیان سخنگوی جبهه صدای ملت(منتقدان دولت دهم) با تاکید بر اینکه لیست صدای ملت برای انتخابات مجلس نهم به اصولگرایان منتقد دولت آقای احمدی‌نژاد اختصاص دارد، گفت: ما به رفتارها و قانون‌گریزی‌های آقای احمدی‌نژاد به شدت انتقاد داریم.
وی با بیان اینکه عدم ثبات مدیریت در دولت احمدی‌نژاد به هیچ عنوان توجیه ندارد، گفت: در دولت آقای احمدی‌نژاد رئیس بانک مرکزی در حالی چندین بار تغییر کرد که در برخی کشورها حتی انقلاب هم موجب تغییر رئیس بانک مرکزی نمی‌شود؛ به طور مثال در آفریقایی جنوبی، رئیس بانک مرکزی قبل و بعد از آپارتاید تغییر نکرد.
سخنگوی جبهه صدای ملت با بیان اینکه جبهه پایداری منتقد دولت نیست، گفت: جبهه پایداری تلاش می‌کند آقای مشایی را از رئیس‌جمهور جدا کند در حالی که آقای احمدی‌نژاد اعتقادی به این جدایی ندارد. لذا جبهه پایداری را نمی‌توان منتقد واقعی دولت دانست چراکه اعضای این جبهه هنوزهم دولت را قبول دارند.
در همین حال ابراهیم انصاریان نامزد جبهه متحد اصولگرایان در لیست تهران با تاکید بر اینکه دشمن برای عملی کردن توطئه‌های خود به دودستگی‌ها بین اصولگرایان امیدوار است، گفت که رهنمودهای مقام معظم رهبری نشان می‌دهد که اصولگرایان باید وحدت داشته باشند.حضور گسترده مردم در پای صندوق‌ها تحریم ها و تهدیدهای دشمن را خنثی می کند.
وی در گفت و گو با فارس گفت: وقتی جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وحدت اصولگرایان را ضروری می‌دانند و وارد میدان می‌شوند ما باید حضور این دو نهاد مهم روحانی را که متشکل از شخصیت‌های بزرگ و برجسته انقلاب اسلامی است را ارج بنهیم و به توصیه آنها توجه کنیم. اگر رفتاری داشته باشیم که خلاف وحدت باشد نمی‌تواند مورد مقبولیت قرار بگیرد. تعدد لیست‌ها نمی‌تواند آرامش را برای مردم به ارمغان بیاورد. اگر اصولگرایان به یک لیست واحد می‌رسیدند بسیار مطلوب بود اما متأسفانه علیرغم تلاش آیت الله مهدوی کنی اینگونه نشد و برخی دوستان تصمیم گرفتند به طور جداگانه وارد انتخابات شوند.
انصاریان همچنین درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات گفت: من قبول ندارم که اصلاح طلبان نیامده‌اند؛ زیرا لیست‌های انتخاباتی و جبهه‌های تشکیل شده نشان می‌دهد که آنها با شکل و شمایل جدیدتری وارد صحنه شده‌اند؛ البته شاید برخی سران و افراد شاخص مرسوم اصلاحات در انتخابات حضور نداشته باشند، اما حضور بدنه اصلاحات قطعی است.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =