فاکتور «رای آوری» جزء آخرین ملاک​های جبهه متحد اصولگرایان برای چینش لیس بوده است؟ <BR>

این سوالی بود که در مصاحبه با محمدرضا باهنر در خبرآنلاین از او پرسیده شد و به استناد اینکه به نظر می​رسد، چهره​ای مثل مطهری، بیشتر از بذرپاش رای بیاورد، ادامه یافت: فکر نمی​کنید با این چینش لیست جبهه متحد، بویژه در مورد 10 نفر آخر، خود به خود زمین را به جبهه پایداری و نامزدهای مستقل و اصلاح طلبان واگذار کردید؟
باهنر هم پاسخ داد: من معتقدم که لیست تهران از نظر رای آوری، یک قطار 30 واگنی است. بخشی از این واگن​ها «لوکوموتیو» و بخشی «خود کششی» است و بخشی هم فقط «واگن» است! مهم این است که این واگن​ها با یکدیگر اصطکاک نداشته باشد. برخی چون حاشیه دارند و اصلا نمی گذارند که قطار جلو برود.
وی با بیان اینکه در فهرست جبهه متحد اصولگرایان، «لیست کش» زیاد داریم، افزود: آقای دکتر حدادعادل از مهمترین «لیست کش​»های ما هستند. منهای بنده ناقابل، ما 5-6 نفر نامزد «لیست کش» خوب داریم.
«شانس رای آوری لیست جبهه متحد را چقدر می​دانید؟» سوالی بود که باهنر در پاسخ به آن گفت: بر اساس آنچه که در رسانه​ها می​شنویم و در نظرسنجی مراکز معتبر می​بینیم؛ نام «جبهه متحد» و نه لیست آن، در صدر قرار دارد. منظورم این است که لیست منتخب جامعه روحانیت و جامعه مدرسین فاصله خوبی با دیگر لیست​ها دارد. تا کنون هم رقیب​مان جبهه پایداری بوده است. ولی پیش​بینی می​کنم که تا در 10 روز آینده، احتمالا لیست «صدای ملت» رقیب ما بشود و در نظرسنجی ها از جبهه پایداری پیشی بگیرد. البته همین الان هم فاصله جبهه متحد با جبهه پایداری زیاد است.
مشروح این مصاحبه را اینجا بخوانید.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =