مجموعه آثار حوزه انقلاب اسلامی سوره مهر در بخش​های خاطره نویسی، پژوهش انقلاب، عکس​های منتشر نشده انقلاب، ادبیات و داستان...با استقبال مخاطبان تجدید چاپ شد.

انتشارات سوره‌مهر در سال 1390، شانزده عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی منتشر و یا تجدیدچاپ کرده است. بر اساس این گزارش، چاپ اولی‌های این ناشر در سال جاری، کتاب‌های «حدیث انقلاب»، سه جلد از مجموعه عکس‌های منتشر نشده اکبر ناظمی با موضوع «زنان در انقلاب»، «دیوارنوشته‌ها» و «کودکان در انقلاب»، «خاطرات محمدرضا حافظ‌نیا»، «انقلاب و فرهنگ سیاسی آن» و «شیعه و حکومت در عراق» هستند که تاکنون منتشر شده‌اند.

 

کتاب «حدیث انقلاب» از جمله چاپ اولی‌ها، مجموعه سخنرانی‌ها و گفتارهای مرحوم شمس آل‌احمد است که او در نشست‌ها و کنگره‌های مختلف بیان داشته است. این کتاب چندی پیش در فرهنگسرای اندیشه با حضور سیدمحمود دعایی؛ مدیر موسسه مطبوعاتی انتشاراتی اطلاعات و همچنین دو فرزند آن مرحوم رونمایی شد.

 

سه عنوان کتاب عکس انقلاب از اکبر ناظمی با عنوان «زنان در انقلاب»، «دیوارنوشته‌ها» و «کودکان در انقلاب» منتشر شد تا مجموع کتاب‌های عکس‌ این عکاس دوران انقلاب به همراه کتاب «عکس انقلاب» به چهار عنوان برسد.

 

از مجموعه آثار پژوهشی دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری جلد سوم «روزشمار انقلاب اسلامی» و در حوزه خاطره‌نگاری «خاطرات محمدرضا حافظ‌نیا» نوشته حمید قزوینی منتشر شد.

«انقلاب و فرهنگ سیاسی آن» نوشته حمیدرضا اسماعیلی و «شعیه و حکومت در عراق» دو کتاب دیگر دفتر ادبیات انقلاب اسلامی هستند که در این کتاب‌ها، سعی شده با نگاهی علمی پژوهشی واقعه انقلاب اسلامی و تاثیرات آن بررسی شود.

همچنین امسال هشت عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی تجدیدچاپ شد که بر این اساس کتاب «عزت شاهی» برای هجدمین بار، «جلد اول دایره المعارف انقلاب» چهارمین بار، «نامی که ماند» سومین بار و «خاطرات علی امینی»، جلد اول و دوم «روزشمار 15 خرداد» و «خاطرات محمد حسین بهجتی» هر سه برای دومین بار منتشر شدند.


 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ها ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =