ایسنا نوشت:

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی از قطعی شدن اسامی محمدنبی حبیبی، بادامچیان، غفوری‌فرد و فاطمه رهبر در لیست جبهه متحد اصلوگرایان خبر داد.
اسدالله بادامچیان در حاشیه مراسم پانزدهمین سالگرد انتشار نشریه شما (ارگان حزب موتلفه اسلامی) در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا درست است که آقای کاتوزیان و عباسپور از لیست جبهه متحد اصولگریان حذف شده‌اند؟ گفت: به هر ترتیب جبهه متحد اصولگرایان باید 30 نفر را معرفی کند و ما تراکم شخصیت داریم. در مقایسه با برخی سلیقه‌ها ممکن است برخی از افراد به دلیل این‌که دارای صلاحیت نیستند کنار بمانند.
وی همچنین در خصوص حضور علی مطهری در لیست جبهه متحد اصولگرایان گفت: آقای مطهری یا به صورت منفرد و یا به صورت یک مجموعه وارد خواهند شد.
بادامچیان همچنین در پاسخ به سوالی درباره مشترکات فهرست جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری گفت: برخی بداخلاقی‌ها و تندروی‌های جبهه پایداری برای همه روشن است که این موارد اجازه نمی‌دهد که آن‌ها در فهرست لیست جبهه متحد قرار بگیرند. طبیعتا جبهه پایداری فهرست جدا خواهند داشت و فهرست‌های فرعی دیگر هم خواهیم داشت.
وی درباره اشتراکات جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان گفت: ‌این اشتراکات تا هم اکنون کم بوده ضمن این‌که در جبهه متحد مطرح شده است که هر کس در لیست این جبهه قرار گیرد در فهرست جبهه پایداری نباشد.
قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با حایز اهمیت قرار خواندن انتخابات مجلس نهم گفت:‌ مجلس نهم باید مملو از عناصر قوی لایق و مدیر و سالمی باشد که شایسته ملت بزرگ ایران و رهبر اندیشمندمان باشند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: ‌جایگاه ایران در دنیا جایگاه بالایی است و ما یک کشور مقتدر هستیم. اما نمی‌شود یک کشور مقتدر گرفتار بیکاری، گرانی مسکن و اجاره نشدن طرح‌های عمده‌اش باشد. به همین دلیل انتخابات مجلس نهم و ریاست جمهوری بعدی حایز اهمیت است و رییس‌جمهور بعدی باید انسان قوی و پخته‌ای باشد که با تدبیر کامل به طرف رفع این مشکلات رود.
/2929
 
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =