سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گفت: شاخصه‌هایی که در انتخاب سرلیست، ترکیب و توالی اسامی در لیست موثر است به زودی در جلسه شورای مرکزی بررسی و اعلام می‌شود.

به گزارش خبرآنلاين، علي‌اكبر ولايتي درباره ويژگي سرليست جبهه متحد اصولگرايان اظهار كرد: سر ليست جبهه متحد اصولگرايان قاعدتا نسبت به بقيه افراد ليست امتيازات بيشتري دارد و بدون ترديد سابقه ايشان، به لحاظ جايگاه اجتماعي، به لحاظ اعتقادي و سياسي و مقبوليت در نظر مردم که بر اساس نظرسنجي‌ها مشخص مي‌شود نسبت به ديگران در جايگاه بالاتري قرار مي‌گيرد.
گزيده گفت​وگوي وي با پايگاه اطلاع‌رساني جبهه متحد اصولگرايان به اين شرح است:
·         سرليست هر فهرست انتخاباتي بايد نشانه، علامت و مظهر تمام ارزش‌هاي مورد قبول اعضاي فهرست و پرچمي براي شناخت مردم نسبت به خطوط مشي ايجابي و سلبي آن فهرست باشد كه در جبهه متحد اصولگرايان در تهران نيز همين‌گونه خواهد بود.
·         {در مورد اظهارنظر برخي اعضاي شوراي مركزي در مورد وضعيت حضور عباسپور، مطهري و کاتوزيان در ليست جبهه متحد} برخي نظر شخصي خود را گفته‌اند ليكن ما بر اساس معيارها و مقبوليت، نامزدها را بررسي كرده و مي‌كنيم.
·         بدون ترديد شاخص‌ها نقش اساسي در تعيين افراد و معرفي آن‌ها به عنوان کانديداهاي مورد حمايت جبهه متحد اصولگرايان خواهند داشت و تصميم‌گيري هم به عهده مجموعه 13 نفره‌اي است که متشکل از 7 نفر از داوران به اسامي آقايان حسيني بوشهري، کعبي، تقوي، ابوترابي‌فرد، حدادعادل، عسگراولادي و بنده (ولايتي) و هيات 6 نفره اجرايي متشکل از آقايان فدايي، زاکاني، خاموشي، باهنر، متکي و جلالي خواهد بود و اگر نظراتي در سطح رسانه‌ها منتشر شده، نظر شخصي است.
·         بدون ترديد اسمي خارج از اين جمع به اين جمع تحميل نخواهد شد و شوراي مركزي جبهه متحد بر اساس شاخصه‌هاي تدوين شده عمل خواهند کرد به طوري که افراد را در جلسات مطرح کرده و بر اساس شاخص‌ها و مقبوليت، ارزيابي و در نهايت اگر راي آوردند، اين‌ها در فهرست نهايي کانديداهاي جبهه متحد خواهند بود.
·         ساکتين فتنه، فساد و انحراف در فهرست نهايي جبهه متحد اصولگرايان، جايي ندارند. بايد جمع‌بندي افراد را با در نظر گرفتن همه محاسن و اشکالات ديد و هر کسي که جمع جبري‌اش نمره قابل قبولي بود، مورد تاييد خواهد بود. ولي بدون ترديد آن کساني که به فتنه کمک کردند و مقابل فتنه 88، موضع درستي نگرفتند جزء نکات بسيار منفي آن‌هاست که از نظر شوراي مرکزي مورد پذيرش نخواهد بود.
·         /2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    0 0
    چرا تیتر دروغ می زنید؟؟/ صدر و ذیل خبر تفاوت دارد