مهر نوشت:

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گفت: مشترکات ما با جبهه پایداری زیاد است و باید در این عرصه حسن ظن نسبت به یکدیگر داشته باشیم.
علی اکبر ولایتی در دومین همایش سراسری جبهه متحد اصولگرایان در پاسخ به حضار افزود: بسیار تلاش شد تا این دو جبهه را به یکدیگر نزدیک کنیم که نشد و در این میان آنچه را که طرف مقابل می‌گفت اگر طرف مقابل قبول می‌کرد یاران خود را از دست می‌داد و البته بر عکس آن نیز صادق بود. البته اصل این قضیه نیز صادق بود چنانچه آن کسانی که در جبهه متحد هستند نسبت به برخی از کسانی که در جبهه پایداری بودند مشکل داشتند و آنها را به نوعی به جریان انحرافی نسبت می‌دادند و البته از طرف دیگر طرف مقابل نیز بیان می‌کرد که چرا برخی از افرادی که در لیست جبهه متحد هستند در برابر جریان فتنه سکوت کرده است.
گزيده سخنان وي از اين قرار است:
·         انحراف به منزله خارج شدن از مسیر ولایت است و اگر شخصی از مسیری که رهبری تعیین کرده است جدا شد و بر آن اصرار ورزید در این جریان قرار می‌گیرد.
·         {با اشاره به مواضع به موقع مجلس هستم در خصوص جریان فتنه} اگر مجلس ششم بود با جریان فتنه همراهی می‌کرد همانطور که در سال 1378 همراهی کرد اما مشاهده کردیم که چگونه مجلس هشتم با جمع کردن 250 امضا در برابر فتنه ایستاد.
·         کسانی که نظام را قبول دارند، پایبندی به تعهدات خود را ملاک قرار می‌دهند، سابقه خوبی دارند، کارآمد هستند و رای آور هستند را انتخاب کرده‌ایم.
·         مشترکات ما با جبهه پایداری زیاد است و باید در این عرصه حسن ظن نسبت به یکدیگر داشته باشیم.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =