«آنچه هر رهبری باید بداند» نوشته جان مکسول با پرداختن به موضوعات پنجگانه اخلاق، نگرش، آماده‌سازی، رابطه و رهبری و با ترجمه علی یاراحمدی راهی بازار کتاب شد.

 

 

کتاب «آنچه هر رهبری باید بداند» برای دومین بار روانه بازار نشر شد؛ یک مجموعه 5 جلدی که با توجه به ارتباط موضوعی مطالب و حجم کم هر یک از کتاب‌ها، ترجمه فارسی آن در یک مجلد منتشر شده است. مهر گزارش داده بخش نخست که در واقع اولین مجلد کتاب بوده است، درباره نگرش و تاثیر آن بر روابط انسانها با یکدیگر است. قسمت دوم کتاب درباره اخلاق است و اینکه چه بر سر آن در دوره جدید آمده است. بخش سوم کتاب هم به آماده‌سازی و ضرورت استفاده از توانایی‌ها و قابلیت‌های دیگران می‌پردازد. رابطه موضوع چهارمین بخش کتاب مکسول است. در این قسمت درباره اهمیت رابطه در نیل به موفقیت و چگونگی برقراری یک رابطه خوب با مردم سخن گفته شده است. بخش پنجم این کتاب هم به رهبری اشاره دارد و در این قسمت درباره توانایی‌های یک رهبر و چگونگی تبدیل شدن به آن نکاتی توضیح داده شده است.

 

کتاب «آنچه هر رهبری باید بداند» می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند مهارت مدیرتشان را بالا ببرند، مفید باشد؛ بسیاری از ما در سازمان، جامعه و در دایره‌ زندگی‌مان در موقعیت رهبری قرار می‌گیریم و در این کتاب هم می‌توان با جزئیات یک رهبر خوب آشنا شد.

جان مکسول در کتابش همراه با مثال‌هایی از زندگی واقعی افراد هر آنچه برای یک رهبری درست تاثیر گذار است، تائید می‌کند.

 

کتاب 335 صفحه‌ای «آنچه هر رهبری باید بداند» در شمارگان 600 نسخه و با بهای 8500 تومان از سوی انتشارات افکار راهی بازار شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.



 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =