روزنامه ایران در ستون شیپورچی خود به تشریح آرایش گروه​های سیاسی در آستانه انتخابات پرداخت و نوشت:

«حزب دوگانه سوزان سياست»، ضمن اعلام برائت از همه اعلام کرد که ما به هيچ کس وابسته نيستيم وليحيات ما بسته به حضور هر يک از احزاب است. دبير اين حزب اعلام کرد که ما تا تير 84 خط مشي مشخصي داشتيم ولي با رفتن جناب موميايي ما دچار مشکلات شديدي شديم.
«حزب باد» نيز جهت همراهي با هر يک از احزاب سياسي اعلام آمادگي کرد. «حزب نان به نرخ روز خوران» نيز طي بيانيه اي ضمن اعلام تنفر خود از طرح هدفمندي يارانه​ها و تثبيت قيمت​ها، افزود: متاسفانه از زمان هدفمندي يارانه​ها، نرخ نان ثابت مانده و به همين علت، سهميه نان ما نيز قطع شده است.
«حزب مال مداران دارندگي» با آرايش 3-6-1 به مصاف دولت مي رود و در ترکيب اين تيم شاهد تلفيق جواني! و تجربه! مي​باشيم. اين حزب پس از شکست سنگين از «تيم ملي ايران»در سال 84 و 88، به دسته 3 سقوط کرد اما با وساطت عقلاي دو جناح از خطر سقوط نجات يافت.
تشکل «افتضاح ملي» هم اعلام کرد که کماکان طبق معمول نظاره گر اختلافات سياسي محافظه کاران و جناح راست هستيم و انشالله سر بزنگاه به اعلام مواضع خود مي پردازيم! همچنين رئيس شاخه جوانان! حزب کهنه کاران بر اثر کهولت سن! در هنگام ماهيگيري از آب گل آلود، غرق شد. لازم به ذکر است اين حزب به شدت با خطر انقراض نسل روبه روست!
جبهه «فعالان سست عنصر» با هدف جبران سکوت مقتدرانه خود در ايام فتنه، با شعار «يکي به نعل يکي به ميخ» وارد صحنه شدند.
/2929                                                                                                     
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =