مهر نوشت:

رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس در ایران برای آمریکایی ها اهمیت زیادی دارد تاکید کرد: آمریکا در آستانه این انتخابات شمشیر را برای ایران از رو بسته و به شکل آشکار و غیر حرفه ای مقابل جمهوری اسلامی ایستاده است.
پرویز سروری با اشاره به اینکه اقدام آمریکا در تحریم بانک مرکزی ایران یک اقدام اقتصادی نبود بلکه اقدامی کاملا سیاسی و در راستای سیاست های کلی آمریکا برای مقابله با ایران است اظهار داشت: آمریکا قصد دارد با نزدیک شدن به انتخابات مجلس فشار های روانی را علیه جمهوری اسلامی بیشتر کند.
دیگر اظهارات وی به شرح زیر است:
* آمریکایی ها بعد از شکست های پی در پی از جمهوری اسلامی ایران، حوزه تاثیر و نفوزشان در منطقه به شدت کاهش یافته است.
*آمریکایی ها با یک بحران جدی روبرو هستند. بحران اقتصادی و جنبش وال استریت در قلب آمریکا از یک طرف و همچنین کم رنگ شدن حضور آمریکا در منطقه، منزوی شدن اسرائیل، تقویت گفتمان بیداری اسلامی و روحیه مقاومت در مقابل آمریکا و اسرائیل باعث شده تا ایالات متحده با استیصال و انفعال بی سابقه ای مواجه شود.
*آمریکاییها برای برون رفت از این وضعیت بحرانی تلاش می کنند تشدید فشار علیه ایران را انجام دهند که بیشترمصرف داخلی برای ایالات متحده دارد.
* آمریکاییها خوب می دانند که حجم مبادالات ایران با آمریکا در حدی نیست که تحریم بانک مرکزی بتواند مشکلات جدی را برای کشورمان بوجود آورد . قصد آمریکا از چنین اقدامی، جنگ روانی و افزایش هجمه و فشار روانی درآستانه انتخابات علیه جمهوری اسلامی ایران است.
 
*غربی ها احساس می کنند اگر ایران را به عنوان موتور محرک بیداری اسلامی را خاموش نکنند موج بیداری اسلامی سنگر به سنگر آنها را از منطقه بیرون می کند.
 
* انتخابات نهمین دوره مجلس در ایران برای آمریکایی ها اهمیت زیادی دارد . امریکا درآستانه این انتخابات شمشیر را برای ایران از رو بسته و به شکل آشکار و غیر حرفه ای مقابل جمهوری اسلامی ایستاده است.
*غربی ها می خواهند با این تحریم ها روحیه ملت ایران را تضعیف و موج نارضایتی را در ایران گسترش دهند . آمریکا با این اقدامات می خواهد در اذهان مردم اینطور القاء کنند که با حضور اصولگرایان در قدرت این فشارها بر جمهوری اسلامی ادامه خواهد یافت.
*تحریم بانک مرکزی به بحران اقتصادی غرب دامن خواهد زد . در حال حاضر اقتصاد غرب به شدن رنجور و بیمار است و شوک های خطر ناک به این اقتصاد بیمار می تواند عواقب بسیار سنگینی برای آمریکا داشته باشد.
*فشار و تهدید علیه جمهوری اسلامی تا شب انتخابات ادامه خواهد داشت.
*جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدید را با تهدید پاسخ خواهد داد.
*آمریکایی ها در مقابل تحریم نفت ایران پاسخ جدی را از سوی جمهوری اسلامی ایران در یافت کردند و رزمایش ولایت 90 پاسخ روشنی به اقدامات غرب بود.
ایران استاد تمام دور زدن تحریم است
*ایران بعد از33 سال تحریم، متخصص دور زدن هرگونه تحریم است . ایران از بعد از انقلاب در حال دست و پنجه نرم کردن با تحریم است و در طول این چند سال استاد تمام مقابله با تحریم ها شده است.
*تحریم، ملت ایران را مقاوم و قدرت خلاقیت ما را افزایش داده و نوآوری را در کشور ما توسعه داده است و نتیجه اش این شد که با یک اقتصاد کاملا بومی شده حرکت کردیم.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =