روزنامه رسالت در سرمقاله خود با عنوان«ارزیابی یک ستم تاریخی» به قلم حبیب‌الله عسکراولادی نوشت:

*ما در فتنه 88 متأسفانه با اهل ایمانی روبه‌رو بودیم که یهود و نصاری را به دوستی گرفتند و این آموزه و نصیحت قرآنی را فراموش کردند؛ "یا ایها الذین آمنوا لا تتخذوا الیهود و النصاری" ...بنابراین طبیعی است که حرمت ایجاد روابط و دوستی با یهود و نصاری را شکستند و برخی از دوستان خود را به پاریس، لندن و واشنگتن برای همکاری در رسانه‌های یهود و نصاری فرستادند تا آنجا که از ولایت الهیه خارج و به ولایت دشمن وارد شوند.
*کسی که ولایت یهود و نصاری را بپذیرد ممکن نیست در خیمه ولایت قرار و استقرار داشته باشد. مسلمانِ پذیرای ولایت یهود و نصاری در زمره ستمکاران است. کسی که مرتکب این ستمکاری شد التزام عملی و نظری خود را نسبت به ولایت خدا، رسول واولی الامر از دست می‌دهد.
*قرآن در آسیب‌شناسی این پدیده می‌فرماید؛ این جماعت دچار بیماری قلبی هستند بیمار‌ی‌ای که آنها را در دوستی با دشمنان خدا و رسول شتاب می‌بخشد "فتری الذین فی قلوبهم مرض یسارعون فیهم یقولون نخشی ان تصیبنا دائره فعسی الله ان یاتی بالفتح او امر من عنده فیصبحوا علی ما اسروا فی انفسهم نادمین"
*فتنه‌گران باید بدانند خداوند ظلم و ستم به ملت و انقلاب را نمی‌بخشد. اولیای طاغوت بدانند مردم به اسلام و ولایت فقیه وفادارند و ستم به نایب امام زمان(عج) را هرگز فراموش نمی‌کنند.
/17217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =