توسعه فرهنگ ورزش صبحگاهی  باید در بین اقشار مختلف مردم نهادینه شود

مدیرکل ورزش وجوانان استان چهارمحال وبختیاری گفت : توسعه فرهنگ ورزش صبحگاهی و ورزش روزانه باید در بین اقشارمختلف مردم نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان در اولین نشست ستاد استانی طرح ملی ورزش و مردم بر تبیین اهمیت ورزش صبحگاهی تاکید کرد و بیان کرد: توسعه فرهنگ ورزش صبحگاهی و ورزش روزانه باید در بین قشر مختلف مردم نهادینه شود.

محمود سلیمی با اشاره به اینکه نهادینه شدن ورزش در جامعه باعث ایجاد شادابی، نشاط و سلامتی و کاهش هزینه های درمان خواهد شد گفت: با ارائه طرح های ملی ورزش همگانی، فرهنگ ورزش روزانه و صبگاهی در بین اقشار مختلف توسعه می یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با ورزش، تحرک، پویایی، ورزش های روزانه و صبگاهی می توان بیماری های خطرناکی همچون دیابت، فشار خون، قلبی و عروقی و بیماری روحی و هزینه های درمان را بصورت موثر کاهش یابد و سلامت جامعه را ارتقاء بخشید.

دکتر شهرام خواجوی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری‌ نیز دراین نشست گفت: ورزش و ارتباطات فراگیر ورزش موضوع مهمی است که به کاهش آسیب های اجتماعی کمک می کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری‌ گفت: ورزش ابزاری برای تخلیه هیجانات اجتماعی است و برای جامعه امروز ما ابزاری برای کنترل هیجانات و توسعه مهارت های زندگی است.

دکتر شهرام خواجوی عنوان کرد: فرهنگ ورزش همگانی باید در بین آحاد مردم نهادینه شود و این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1903783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =