اپل آی‌فون 4S را در 21 کشور دیگر جهان از جمله مالزی، امارات متحده عربی و ترکیه عرضه کرد.

به گزارش Digital Trends، آخرین محصول شرکت اپل در بحرین، برزیل، شیلی، مصر، فلسطین اشغالی، اردن، کویت، مالزی، مراکش، پرو، فیلیپین، قطر، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، تایوان، تایلند، تونس، ترکیه، امارات متحده عربی و ویتنام به بازار آمد.

قیمت این گوشی در هر کدام از این کشورهای متغیر است. برای مثال در برزیل که رکورد گران قیمت ترین آی‌فون 4S را دارد این گوشی معادل 1405 دلار آمریکا برای مدل 16 گیگابایتی به فروش می‌رسد. مدل 64 گیگابایتی آی‌فون در بزریل هم 1845 دلار آمریکا است.
آی‌فون 4S برای اولین بار در 14 اکتبر 2011 در آمریکا، کانادا، استرالیا، فرانسه، آلمان، ژاپن و انگلستان عرضه شد. در این مدت هم تعدادی کشور دیگر به بازارهای عرضه کننده آی‌فون اضافه شدند. با عرضه روز گذشته، مجموعاً آی‌فون 4S در 60 کشور جهان به فروش می‌رسد.[برتری‌های iphone4s به iphone4 / اینفوگرافیک]

گفتنی‌است آی‌فون 4S، اولین گوشی تلفن همراه اپل مجهز به پردازشگر دو هسته‌ای A5 و دوربین 8 مگاپیکسلی در اولین عرضه ماه اکتبر تنها در 72 ساعت چهار میلیون دستگاه فروش کرد. اما گذشته اپراتورهایی که آی‌فون را همراه با خط تلفن به کاربران می‌فروشند اعلام کردند تقاضای کاربران بسیار بیشتر از عرضه‌ای است که توسط شرکت اپل انجام می‌شود.
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =