مهر نوشت :

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص راه اندازی سفارت مجازی آمریکا در ایران گفت: این کار تظاهر برای دوستی با ملت ایران است و برای هیچ کس این موضوع قابل باور نخواهد بود.
حسن روحانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص راه اندازی سفارت مجازی آمریکا در ایران اظهار داشت: راه اندازی سفارت مجازی آمریکا در ایران یک کار انفعالی است.
 
دبیر اسبق شورای امنیت ملی کشورمان درباره هدف آمریکا از راه اندازی این سفارت خانه مجازی گفت: چون دولت آمریکا مرتبا با تحریم ها و فشار ها در طول این چند سال به ضرر ملت ایران حرکت کرده است، قصد دارد با راه اندازی سفارت مجازی در ایران تظاهر کند که ما با مردم ایران خوب هستیم و فقط با حکومت ایران مشکل داریم.
 
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: به اعتقاد بنده این ادعای امریکایی ها برای هیچ کس قابل باور نخواهد بود.
 
روحانی همچنین در خصوص استراتژی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس نهم و در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند اصلاح طلبان قصد تحریم انتخابات را داشته و برخی دیگر نیز بر این باورند اگر اصلاح طلبان در انتخابات حضور پیدا نکنند به نوعی مرگ سیاسی این جریان به حساب می آید گفت: من از برنامه اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات خبری ندارم.
 
وی درادامه تاکید کرد: انتخابات برای کل ملت ایران است و همه ما باید برای برگزاری انتخاباتی پر شور در انتخابات شرکت کنیم.
/2727
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    2 0
    ایشون نزدیک انتخابات های جدی طرف اصلاح طلباست ولی وقتی تو خطره با اصولگرایانه!!!!