ارتش جایگاه مهمی در حفظ و حراست کشور دارد

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین گفت: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح جایگاه مهم و حساسی در حفظ و حراست از حریم جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم، مدیرکل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در حاشیه رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت روز ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به نقش ارتش در اقتدر جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح جایگاه مهم و حساسی در حفظ و حراست از حریم جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: در واقع روز ارتش، بهانه‌ای است تا قوای نظامی و انتظامی کشور در کنار هم دیگر بخش کوچکی از اقتدار و همدلی خود را نشان دهند.

امیری‌مقدم عنوان کرد: تمامی نیروهای مسلح به صورت مطلق تابع امام خامنه‌ای فرماندهی معظم کل قوا هستند و با اتحاد و یکدلی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: عملیات "وعده صادق" که هیمنه رژیم پوشالی صهیونیستی را در هم فرو ریخته است، حاصل همین اتحاد و یکدلی داخلی و فرمانبرداری از ولی فقیه بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1896344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =