اهتمام ویژه پلیس برای تسهیل رفت و آمد مسافران نوروزی

جانشین فرمانده انتظامی استان از اهتمام ویژه پلیس برای تسهیل رفت و آمد مسافران نوروزی و تامین امنیت محل اسکان آنان عنوان کرد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، سرهنگ سید علی میراحمدی " جانشین فرمانده انتظامی استان در جلسه قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ ، به افزایش تردد مسافران نوروزی در جادههای استان و اسکان آنها در شهرها اشاره و افزود : پلیس استان تمام هم و غم خود را بکار خواهد گرفت تا ضمن تسهیل در شدآمدی مسافران به سلامت از محورهای مواصلاتی این استان عبور کنند .

وی با تاکید بر تامین نظم و امنیت حداکثری شهروندان در ایام پایانی سال اظهار داشت : مجموعه اقدامات امنیتی انتظامی و ترافیکی پلیس توشه راه مسافران نوروزی خواهد بود .

سرهنگ میراحمدی در ادامه به اهمیت روان سازی ترافیک در جادههای استان اشاره و اذعان داشت : تمامی پلیسهای تخصصی و انتظامی می بایست با اشراف اطلاعاتی و حضور به موقع در صحنه ها اجازه ندهند اتفاق خاصی برای شهروندان در حوزه امنیتی رخ دهد .

این مقام ارشد انتظامی بر برخورد سنجیده و قانونی با قبح شکنی ها و مظاهر علنی فساد تاکید کرد و گفت ارتقاء سرمایه اجتماعی برای ، پلیس به واسطه داشتن سعه صدر و برخورد مناسب با شهروندان ایجاد خواهد شد و با تامین نظم و امنیت به شکل و قوام لازم خواهد رسید .

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان وفاق و همدلی مجموعه انتظامی استان را عامل پیشبرد اهداف در فراجا دانست .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1886332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =