مروری بر حوادث ایران در سه شنبه 15 آذر 1390

گازگرفتگی در مسجد 14 نفر را راهی بیمارستان کرد

فارس نوشت: مسئول ستاد عملیات بحران اورژانس کشور گفت: گازگرفتگی در یک مسجد در تربت جام 14 نفر را راهی بیمارستان کرد. مجتبی خالدی افزود: در حادثه گازگرفتگی که ساعت 22 و 28 دقیقه دیشب به اورژانس گزارش شد به علت گازگرفتگی و مسمومیت با گاز مونواکسید کربن 14 نفر در مسجد امام جعفر صادق(ع) تربت جام دچار گازگرفتگی شدند که اولین آمبولانس اورژانس 6 دقیقه بعد از گزارش در محل حادثه حاضر شد. از مجموع 14 فردی که در این حادثه دچار گازگرفتگی شدند 5 نفر به وسیله اورژانس و 9 نفر با وسیله شخصی به بیمارستان سجادیه این شهر منتقل شدند و خوشبختانه این حادثه هیچ مورد فوتی نداشت و همگی نجات یافتند.

 

بازداشت دکتری که تا سوم راهنمایی درس خوانده بود!

ایسنا نوشت: رییس پلیس آگاهی استان خوزستان از بازداشت فردی که با جعل عنوان دکتر در دانشگاه‌های خوزستان جویای کار بود، خبر داد. سرهنگ مهدی محسنی دراین باره گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر جعل مدارک توسط فردی و معرفی خود به عنوان دکترای حقوق از دانشگاه شهید بهشتی تهران موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. ماموران پلیس آگاهی پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی با همکاری ماموران کلانتری 16 اهواز این فرد را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند. محسنی با اشاره به کشف اسناد جعلی ادارات مختلف از جمله بنیاد ایثارگران و غیره از متهم اظهار داشت: متهم دارای مدرک تحصیلی سوم‌راهنمایی بوده که با سوءاستفاده از نام فردی سرشناس و جعل مدارک شناسایی وی با معرفی خود در دانشگاه‌های سطح استان خوزستان جویای کار بوده است. 

 

شعله های آتش در انبار کیف و کفش

سایت سازمان آتش نشانی نوشت: اتصالی در سیم های برق، رخداد آتش سوزی در انبار کیف و کفش را در زیرزمین ساختمان 3 طبقه به دنبال داشت که سرعت عمل و دقت آتش نشانان در مهار شعله های آتش از گسترش آن به طبقات بالای ساختمان جلوگیری کرد.
رخداد آتش سوزی در این انبار که در خیابان مولوی، قرار دارد روز گذشته به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و در پی آن بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 4و3 همزمان راهی محل حادثه شدند.

به گفته منصور وزیری افسرآماده منطقه 1 عملیات آتش نشانی تهران، دود غلیظ ناشی از آتش سوزی از درون انبار بیرون می آمد و آتش نشانان به سرعت و با دقت تمام بی درنگ خود را به کانون آتش رساندند و با استفاده از تجهیزات ایمنی و خاموش کننده همزمان با ایمن سازی محل حادثه و مهار و خاموش کردن شعله های آتش از افزایش خسارت مالی جلوگیری کردند.

وی با بیان این که این حادثه خوشبختانه تلفات و خسارت جانی نداشت و به کسی آسیب نرسید افزود: سرعت عمل و هوشیاری آتش نشانان در دستیابی به کانون آتش و خاموش کردن کامل آتش سوزی از سرایت شعله ها به طبقات دیگر ساختمان پیشگیری کرد.

وزیری، اتصالی در سیم های برق را علت اصلی رخداد این آتش سوزی اعلام کرد.

  

حوادث رانندگی در محور تهران - مشهد سه کشته بر جای گذاشت

ایرنا نوشت: رییس پلیس راه استان سمنان گفت: حوادث رانندگی در محور تهران - مشهد در محدوده این استان سه کشته بر جای گذاشت. سرهنگ 'علیرضا رضوی خبیر' گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با یک خودروی سواری در محور شاهرود - سبزوار دو تن کشته و یک سرنشین سواری مجروح شد. وی با بیان اینکه این حادثه بامداد امروز رخ داد گفت: کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ راننده تریلی را عامل این سانحه تشخیص دادند. وی گفت: همچنین بر اثر برخورد خودرو با یک عابر پیاده در محور سمنان - گرمسار یک نفر کشته شد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =