رئیس اتاق بازرگانی کرمان: تشکل گرایی در بهبود فضای کسب و کار تاثیرگذار است

رئیس اتاق بازرگانی کرمان گفت: اتاق کرمان نمی خواهد نهاد سیاسی باشد بلکه می خواهد تاثیرگذار باشد، و تشکل گرایی در بهبود محیط کسب و کار تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدمهدی طبیب‌زاده، در جمع هیات رئیسه تشکل های تخصصی زیرمجموعه اتاق بازرگانی کرمان با حضور اعضای هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق کرمان، افزود: اتاق دانا و توانا برای پیشبرد فعالیت ها و اهداف خود به ابزار و پشتوانه لازم برای بالا رفتن قدرت چانه زنی نیاز دارد که تشکل ها یکی از این ابزارهای مهم است. وی با اشاره به سابقه دیرینه حضور تشکل های قوی در استان ادامه داد: باید از توان تشکل ها و توان کارشناسی اتاق برای پیشبرد اهداف فعالان اقتصادی استفاده کنیم.
طبیب زاده، یکی از مسائل فعالیت در حوزه تشکل ها را کمتر شدن روحیه کار تیمی عنوان و بیان کرد: تشکل ها باید قوی و ساختارمند باشند و به آن توانمندی و قدرتمندی لازم برسند که عضویت در آنها موجب افتخار فعالان آن حوزه باشد. رئیس اتاق کرمان اظهار کرد: علاقمندیم که فعالیت ها به جای شخص گرایی به سمت تشکل گرایی پیش رود و همه ظرفیت های اتاق مانند شورای گفت و گو، مرکز کسب و کار، دوره های آموزشی، مرکز مطالعات و پژوهش های اقتصادی در زمینه کسب و کارها، کمک به تشکل ها و خدمت به فعالان اقتصادی فعال هستند.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1880221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =