برنامه‌ریزی بلند مدت پلیس برای ۱۱ اسفند/ اشرافیت پلیس بر فضای مجازی و حقیقی انتخابات

جانشین فرمانده انتظامی استان بر برنامه‌ریزی بلند مدت پلیس برای برگزاری انتخابات امن تاکید کرد و گفت: هرگونه تخلف انتخاباتی که در حوزه فضای مجازی و چه در واقعیت، زیر چتر اطلاعاتی و نظارتی پلیس قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سرهنگ سید علی میر احمدی در جلسه قرارگاه انتخاباتی که در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور کارکنان انتظامی استان برگزار شد گفت : دشمن برای ناامن کردن فضای کشور برنامه ریزی دارد و تمام توان خود را برای ایجاد هرج و مرج و نا امنی در ۲۲ بهمن و نیمه شعبان به کار گرفت تا زمینه ناامنی و ناامیدی را برای انتخابات ۱۱ اسفند ایجاد کند که خوشبختانه با تلاش دستگاه های امنیتی به ویژه فرماندهی کل انتظامی، نقشه های پوچ دشمن تاکنون نقش بر آب شده است.

وی تصریح کرد : تهدیدات دشمنان معطوف به استان خاصی نیست و حتی در استان های امن نظیر استان سمنان نیز شاهد اخبار و گزارشات از تلاش های دشمن برای اقدامات خرابکارانه بودیم اما با تیز هوشی و تلاش های شبانه روزی انتظامی - اطلاعاتی و پهپادی استان خوشبختانه در شرایط پایدار امنیتی قرار داریم .

سرهنگ میراحمدی با تاکید بر اینکه پلیس سمنان از مدتها قبل برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات در سایه امنیت برنامه ریزی و تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته است،اضافه کرد: پلیس استان با همکاری دستگاههای دولتی و اجرایی و همیاری بسیج به امید خداوند متعال امنیت بی چون چرایی را برای حضور سبز مردم پای صندوق های رای فراهم می کند و در این راستا کم فروشی نخواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان بر استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات هوشمند پلیسی برای تامین نظم و امنیت و آرامش یازدهم اسفند ماه تاکید دوچندان کرد و گفت : تامین امنیت انتخابات یک وظیفه ذاتی و طبق فرمایش مقام معظم رهبری "مد ظله العالی" یک تکلیف شرعی و قانونی است که بر عهده مدافعان امنیت است.

وی خاطرنشان کرد : امنیت انتخابات فقط معطوف به فضای حقیقی و یک روز انتخابات نیست و پلیس های تخصصی استان با رصد کامل فضای مجازی و جو حاکم بر تبلیغات ، تخلفات این حوزه را در هر دوی فضای حقیقی و مجازی پایش میکنند و اجازه نخواهد داد برخی از افراد سودجو با سوء استفاده از فضای موجود اصل انتخابات را تخریب و مردم را دلسرد کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس آراسته پرنشاط و سرزنده القا کننده آرامش خواهد بود اظهار داشت: مردم با دیدن روحیه خوب پلیس در پای صندوق های رای درک خواهند کرد که امنیت اتفاقی نیست و حاصل تلاش های خستگی ناپذیر شما کارکنان انتظامی فراجا است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =