لیگ جت؛ دلیلی برای آگاه سازی دانش آموزان از فضای مجازی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری برگزاری رزمایش لیگ جت را دلیلی برای آگاه سازی دانش آموزان از فضای مجازی دانست.

، افشین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در خصوص اهمیت سواد رسانه گفت: برگزاری طرح لیگ جت در استان چهارمحال و بختیاری و اجرای رزمایشی، به صورت دوستانه در خصوص انتقادات اشخاص خاص و عام در فضای مجازی باعث شد دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری فرق میان حق و باطل را از یک پیام پیدا کنند.

امیریان ادامه داد: دانش آموزان با حضور خود در لیگ جت شور و اشتیاق خود را نسبت به فراگیری سواد رسانه‌ای بیان کردند، به همین سبب کتاب اکسیر برای برگزاری رزمایش لیگ جت در نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: هرچه دانش آموزان بتوانند سواد رسانه‌ای خود را تقویت کنند؛ دشمنان ایران زمین هیچگونه نمی‌توانند از طریق جنگ نرم به نسل نوجوان ایران زمین صدمه بزند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان هدف و تاثیر کتاب اکسیر بر دانش آموزان گفت : وقتی به سواد رسانه‌ای فکر می‌کنید، شاید تصور کنید که علم سواد رسانه‌ای برای دانشجوها، استادهای دانشگاه و نخبگان است؛ اما از آنجایی که هر روز و هر ساعت حجم زیادی از محتوا در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، برای اینکه بتوانید مطالب حق و باطل را تشخیص بدهید، باید با سواد رسانه‌ای آشنا باشید؛ کتاب اکسیر فرصتی برای دانش آموزان است که بتوانند به خوبی سواد رسانه‌ای را آموزش ببیند و سپس درک کنند.

افشین امیریان در پایان اظهار کرد: امروز شاهد احساس رضایت دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری از تشخیص دادن حق و باطل پیام بودم؛ و چه حسی زیباتر از اینکه نوجوانان بتوانند با جنگ نرم به درستی مبارزه کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1875032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =