فرصت بهره‌گیری از دوران جوانی ارزشمند ترین هدیه خداوند است

سرپرست ورزش وجوانان چهارمحال وبختیاری درپیامی ضمن تبریک هفته جوان گفت :فرصت بهره‌گیری از دوران جوانی ارزشمند ترین هدیه خداوند است که به هر آدمی بخشیده شده و فرصتی گران‌بها که اگر در مسیر درست قرار گیرد ، سعادت فرد و جامعه را به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، متن پیام محمود سلیمی سرپرست ورزش وجوانان استان به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

فرصت بهره‌گیری از دوران جوانی ارزشمند ترین هدیه خداوند است که به هر آدمی بخشیده شده و فرصتی گران‌بها که اگر در مسیر درست قرار گیرد ، سعادت فرد و جامعه را به ارمغان خواهد آورد.

نقش جوانان متخصص و باانگیزه در استقلال و خودکفایی ایران اسلامی درطول ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی انکارناپذیر است، امروز بیش از هر زمان دیگرنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حضور جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نیازمند است و بر همه جوانان ایرانی واجب است در زمینه‌های مختلف توسعه ،پیشرفت و آبادانی کشور مشارکت کنند.

تحقق "بیانیه گام دوم انقلاب" و آرمان تمدن اسلامی با اتکا به جوانان باانگیزه و خلاق میسر خواهد بود و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم جوانان توانمند می‌تواند زمینه‌ساز دستیابی به بالندگی و موفقیت‌های ارزشمند و غرورآفرین باشد.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات جوانان این مرز و بوم، میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان را با شعار امسال «جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت ایران » را به تمامی جوانان کشور عزیزمان ایران بخصوص جوانان مؤمن، فرهیخته و توانمند استان چهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و موفقیت، سربلندی و شادکامی جوانان را در مسیر رشد و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1874594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =