لیست منتشر شده برای جستجوهای سال 2011 نشان می‌دهد که آی‌فون در صدر جستجوهای سال بوده است.

به گزارش Cnet آیفون بالاتر از اشخاص مشهور ، فجایع طبیعی و تحولات سیاسی در صدر فهرست جستجو های یاهو قرار گرفته است.

یاهو در گزارش امسال خود بیان داشته است که در طول 10 سال گذشته تنها یک بار دیگر آن هم در اولین سال یک ابزار فن آوری در صدر جدول آمده که PlayStation 2 بوده است. در سال بعد بریتنی اسپیرز در صدر جدول قرار داشت که البته از سال 2005 تا 2008 مرتبا از جایگاه اولی خود پایین آمد. در سال 2009 مایکل جکسون مقام اول را به خود اختصاص داد و در سال بعد عبارت نشت نفت بریتیش پترولیوم BP در صدر جدول قرار گرفت.

عروج Ipod در یک سال با گمانه زنی های زیادی در مورد اینکه آیفون جدید شبیه چه خواهد و اپل چه زمانی آن را روانه بازار خواهد کرد همراه بود. در نهایت این شرکت از ایفون 4S در ماه اکتبر پرده برداری کرد . علاقه مندی به این دستگاه و جستجوی آن در یاهو بدون شک مربوط می شود به استعفای استیوجابز رئیس اجرایی و بنیانگذار شرکت اپل در ماه آگوست و در گذشت وی در ماه اکنبر.

نتایج حاصل از داده های جمع آوری شده توسط مایکروسافت در مورد بیشترین دامنه جست و جو شده سال 2011 در بینگ متفاوت است. لیست داده های مایکروسافت کاملا با لیست یاهو تفاوت دارد چرا که لیست مایکروسافت در مورد بیشترین عبارت جست و جو شده نیست. در عوض مایکروسافت جست و چو شده ها را با ویژگی های متفاوت گروه بندی کرده است. در مورد بیشترین دستگاه های الکترونیکی مورد استفاده کاربران آیفون 5 در مقام چهارم بعد از اکس باکس، پلی استیشن و کیندل قرار گرفته است. شاید این نتیجه به این خاطر است که مایکروسافت مدل خاصی از آیفون را مد نظر قرار داده در حاایکه مثلا برای ایکس باکس این کار را انجام نداده است.

درلیست یاهو بعد از ای‌فون اسامی، کیسی آنتونی، کیم کارداشیان، کتی پری، جنیفر لوپز، لیندسی لوهان و جنیفر آنیستون و American Idol زمین لرزه ژاپن واسامه بن لادن  در 10 ردیف اول هستند. آبفون 5 بر اساس گزارش Powerball و MLB محبوبترین موبایل جست و جو شده در یاهو است. همانطور که برای جست‌وجوهای خبری محاکمه کیسی آنتونی بعد از عروسی سلطنتی و مرگ اسامه بن لادن در صدر فهرست قرار دارد.
2121
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =